Mr. Bojangles Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei Tenkte å handle meg et "sentrallåskit" i morgen, og så de hadde et relativt rimelig på Biltema. Er dette gode greier, eller i hvert fall greit nok? Passer det, uten så alt for mye modifisering, til en VW Golf III? Noen andre i samme prisklassse som er bedre? Krav: - Trenger ikke å være fjernstyrt, men gjerne mulighet til å "bygge ut" senere - Må være til 3-dørs - Må kunne monteres i en VW Golf - Lett å montere Endret 1. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Var på biltema og skulle kjøpe det i dag, produktet var utgått.... De skal kun ta inn til 4 dører fra nå av... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Jeg kjøpte den i hvert fall i dag. Har montert den nå, og sitter å har meg en pizzapause, så skal jeg henge på dørepanelene og sikringspanelet og få det til å se litt pent ut etterpå. Tenkte å handle meg en sensor til bagasjeluka til uka også. Til alle som lurer på dette settet: Veldig bra! Lett å montere (dog tidkrevende, men teknisk er det lett) og det ser ut til å fungere. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Grattis. Om du skal ettermontere fjernstyring også, kan jeg anbefale Speedy (BilXtra bla) sine. Plug&play på ledningsnettet (usikker på om det er plug&play på ettermontert, men).. Endret 3. august 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takker. Skal se om jeg skal montere fjernstyring etter hvert, nå er det bare digg å slippe å mase på kamerater at de må dra ned låseknappen før de stikker ut. Må prioritere nytt kamera også, slik at jeg kan ta litt bilder til showcasen min. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjøpte du det i går på biltema på alnabru?? Eller var det en annen biltema butikk? Fyren på alna hadde ingen inne sa han til meg... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Kjøpte du det i går på biltema på alnabru?? Eller var det en annen biltema butikk? Fyren på alna hadde ingen inne sa han til meg... 9208334[/snapback] Biltema på Sandnes, de hadde både til 2- og 4-dørs. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Okay... Da stikker jeg innom biltema som er langs E6 til sverige... Kanskje de har Hvor la du ledningene fra døra?Inn der resten av elektronikken går? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg trakk dem gjennom "gummiproppene" i døren, og kjørte dem under dashbordet (på innsiden) og inn i kontrollboksen (som jeg festet med dobbelsidig teip på innsiden av midtkonsollen ved hanskerommet. Deretter jordet jeg hele opplegget i en skrue langs kabelgaten ved kanalen. Jeg brukte ganske mye tid på å skjule kabler, slik at det skulle se mest mulig originalt ut. Bare spør hvis du lurer på noe, eller du kan sjekke "Den store DIT-tråden (sticky)" for nærmere forklaring. Endret 4. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå