Gå til innhold

Har "alle" bestillt en T300?

Joddze

Anbefalte innlegg

Har bestillt en SonyEricsson T300 fra telebutikken til 976 kr med abo.De hadde ingen flere på lager og etter en rask titt på flere nettbutikker viste det seg at ingen (som jeg så) hadde flere T300 på lager.De fleste stod det at de fikk inn igjen rundt 20.jan.For meg virker det som om veldiiig mange har bestillt en T300,siden det finnes knapt en å oppdrive.

Venter i spenning på min og lurer på når jeg får den.Noen som vet om de har problemer med å skaffe nok telefoner,noen som nylig har bestillt en T300 fra Telebutikken eller andre nettbutikker og fått den temmelig raskt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også bestilt en ericsson t300 på telebutikken har venta siden 22 desember på den :( det er nesten en månde det!!! jeg ringte inn i dag og de sa at jeg måtte vertfall vente en uke til :cry: hurley kan bare holde kjeften sin dette er en drit tøff mob!!!!! 8) så hvis du har netop bestilt en nå så må du nok vente en stund :o

Lenke til kommentar

Jeg har testet den og den er ganske kul og man får sinnsykt mye for pengene.

Den er så og si en t68i med et annet design, uten blutooth og uten kalender. Ellers er de helt lik, men t300 har polyfoniske ringtoner (24 kan spilles samtidig) og nedlastbare spill (disse er utrolig bra!).

Den er veldig bra, og jeg ville mye heller valgt en t300 over en 3510i som er hovedkonkurrenten.

Men menyene i t300 er fortsatt for treig (når skal SE lære av feilene sine!??)

Jeg holder nå et øye med nokia 5100 som ser ganske tøff ut! 8)

Lenke til kommentar

Vet!!! dritt lei av min 3310 å!!!! VIL HA T300 NÅ!!!!!! :cry: det er noen netter jeg har ligget i flere timer og gleda meg for jeg trudde mobben kom neste dag, men nei da!!!! :cry: for en liten test av mobben kan du gå på http://www.sonyericsson.com/uk/spg.jsp?pag...76%26LM%3DPSM_V og se på menyen der står det TRY THE PHONE.. det er bare en demo versjon så det er ikke alt som funker.. :(

Lenke til kommentar

Hei alle dere der ute som desverre ikke får t300! Ikke i sin villeste fantasi trodde SE at så mange folk hadde lyst på t300 og P800, storebror i funksjoner og prisklasse. Kjøpte svenske bladet Mobil idag og jeg anbefaler IKKE å kjøpe 3510i etter deres test..... 3410 fikk bedre score, ca 61% mens t300 fikk 73% av 100%.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!!!!

Lenke til kommentar

Venter på min fra Best-buy. Ringte inn til de i gåtr og lurte på hvor det ble av den siden det var godt 1 og en halv uke og jeg ikke hadde fått den, men det sto den var på lager. Feilen var vist at de hadde to lager og de hadde bestilt den fra det lagere som var tomt. De sa de skulle sende en ny bestiling til det andre lageret så det håper jeg de har gjort. Har 3310 jeg og er dritt lei av den nå. Vær gang noen skal prøve å ringe meg slår den seg av!!

Lenke til kommentar

Det at mobilen slår seg av når noen ringer ser ut til å være et svært vanlig problem på 33xx serien. Flere på forumet og noen jeg kjenner har akkurat dette problemet! Ser ikke ut til at Nokia har brydd seg for det, så tror at problemet kan komme på nyye modeller også...

Lenke til kommentar

Hei på dere... kom nettopp hjem fra sydenferie, en uke i syden med møkkavær... En god anledning til å få testet ut T300'en som jeg fikk noen dager før jeg dro... (kjøpt på Telebutikken, lokalt i Porsgrunn)

Første gang jeg bruker noe særlig penger på en mobil, men jeg synes hittil det har vært verdt det. For 1500 med Netcom abb. har jeg fått en mobil med mye bedre grensesnitt enn noe jeg har vært borti før.

Utrolig batterikapasitet, lett å bruke, sms skrives lynkjapt med T9 og joystick, greit med farger på mobilen. Polyfoniske toner driter jeg i, men jeg klager ikke på at de er der. Litt kult å kunne lage egne themes osv gratis på sonyericsson.com

Fikk testet spillene ganske godt i løpet av ferien min, og de er bra nok til at man får sår tommel :lol:

God telefon, lav pris. Hvis du ikke trenger bluetooth eller kalender, kjøp den...? Min mening, i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...