tjuetre Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei Vanskelig å lage emnetittel her, men har altså gravd frem vår gode gamle Super Nintendo (SNES) og heldigvis har vi vert flink å pakke den ned, for alle delene var i pakken. MEN, ser ut som adapteret ikke virker, faktisk så var der 2 stk 9.8V AC adapter her, men ingen av disse fikk det orange powerlyset på konsollen til å lyse. Så fant eg ett annet strømadapter, men dette ga ut 9V DC og det turde eg ikke bruke. Er det stor forskjell på AC og DC? (vet jo dette har noe med likestrøm og vekselstrøm..) Men liksom, kanskje det funker for det om? Eller så må eg vel bare skaffe meg nytt adapter.. noen som har peiling på hvor slikt fåes kjøpt? Kunne dette vært noe? http://www.batteribyen.dk/ac_dc_adapter_9_...cb0d3da70c1220e Endret 1. august 2007 av tjuetre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis adapteret bare leverer AC så betyr det at det er likeretter og regulator inne i enheten. Og da fungerer det greitt med et DC adapter. Prøv et på 12V DC. Polaritet spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Funket knall.. Spank you......... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå