Mortis360 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har per idag ett Olympus Ferrari Model 2003 som jeg vurderer og selge, er en liten skramme på dette, men det er ikke lett og oppdage (Tappen som holder dekslet for minnekortet/av ut etc..) er knekt, men lokket sitter på plass. Det er kun produsert 10,000. Hva kan noe sånt være verdt? 10,000kr? Så til kjøp av nytt kamera, vil ha ett kamera med god zoom, helst over 10x, vil gjerne at det skal være godt å holde i og ikke koste skjorta. (Ca 4000 - 5000) Takker for all hjelp på forhånd! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
sarom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har per idag ett Olympus Ferrari Model 2003 som jeg vurderer og selge, er en liten skramme på dette, men det er ikke lett og oppdage (Tappen som holder dekslet for minnekortet/av ut etc..) er knekt, men lokket sitter på plass. Det er kun produsert 10,000. Hva kan noe sånt være verdt? 10,000kr? Så til kjøp av nytt kamera, vil ha ett kamera med god zoom, helst over 10x, vil gjerne at det skal være godt å holde i og ikke koste skjorta. (Ca 4000 - 5000) Takker for all hjelp på forhånd! ~ Mortis360 9188000[/snapback] Noe av det beste i den prisklassen idag må vel bli Canon S5 IS med 12x zoom. http://www.dinside.no/php/art.php?id=389451 Når det gjelder Olympus Ferrari-kameraer så tror jeg de ikke har noen spesiell verdi. De begynner og bli gamle og utdaterte og opplaget er ganske stort samlermessig. Og det var ikke noe rush etter kameraene. Skal de ha noen samlerverdi må de nok være ubrukte i originalemballasje. Så jeg tror desverre ikke du kan forvente noen bra pris for kameraet. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er vel da dumt å ikke også kikke litt på Fuji S9600 og Panasonic FZ50 om du ikke er redd for litt større kamera. De er begge i SLR-størrelse og har også mekaniske ringer for zoom og fokus. De to produsentene kommer nå på høsten også med to "ultra-mega-giga-zoom"-kamera med 18x zoom, da de ikke vil Olympus være alene om dette. Jeg mener å ha lest at de skal havne i rundt 4K-sjiktet, og kan jo da bli interessante. De er da litt mindre, mellom de to førstnevnte og de mindre motorzoomkameraene. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Har fri tilgang på ett Fujifilm FinePix S5700, er dette ett allright kamera hvis jeg skal fly litt rundt å ta bilder? Her er link til kameraet. Ligger noen bilder jeg tok med det her. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå