Artificin Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror ikke Steelpad 5L fungerer så veldig godt med Razer-mus. Har selv en Icemat, og den fungerer fint. Men så har ikke jeg en Habu, men en Copperhead Ettersom du har en Razer-mus, hvorfor ikke prøve en av Razers egne matter? Burde fungere veldig godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Vel, jeg tenkte at siden det var en kombinasjon av MS og Razer så kanskje det ble litt oOoOo Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har prøvd Razor-mus sammen med Steelpad 5L, og jeg merket iallfall ikke noe galt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Så MS Razer Habu regnes altså mer som en Razer-mus enn som en Microsoft-mus? Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Så MS Razer Habu regnes altså mer som en Razer-mus enn som en Microsoft-mus? 9215383[/snapback] Habu har samme fasong som IntelliMouse 3.0, men "innmaten" er nesten den samme som i Copperhead. Derfor kan den regnes som en hybrid av Copperhead og IntelliMouse. Antar at Razer har blitt betalt en del for at det skal stå "Microsoft" på den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Ha ha, okay. Vel, Microsoft har vel råd til det. Får teste ut en Steelpad da, se om det fungerer. Satser på det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå