Gå til innhold

STRETTO og forandring av pris, lagerstatus og leve


Anbefalte innlegg

Bestite en stk 1 TB HDD, hovedkort og DVD-brenner hos stretto. HDD og brenner var lagervare i følge bestilling, og hovedkort var rett rundt hjørnet. Fikk ordrebekreftelse og gikk i banken og betalte ordren forrige uke og faxet dem innbetalingen. Så får jeg følgende mail i dag:

 

Vi har fått innbetaling på kr, 4.555,- på denne ordren.

Etter at du snakket med Håvard hos oss sist (jeg har aldri snkket med Håvard jeg...) ble det byttet leverandør på harddisken for å få til raskere levering på denne.

Dette gjorde at ny totalpris på ordren ble 4.784,- da leverandør som har harddisk på lager har høyere pris.

Vi har da to muligheter.

Du kan betale inn mellomlegget på kr. 229,- og få harddisken sendt fra lager når betaling er mottatt hos oss.

Velges dette så må du likevel vente på Asus produktet i din ordre da dette ikke er på lager.

Vi kan endre harddisken tilbake til opprinnelig leverandør slik at prisen (4555) blir riktig, men du får da noe leveringstid på den.

Den er ventet inn hos den andre leverandøren ca. 14.8.

Fint om du kan gi oss en tilbakemelding på hva du ønsker.

---------------------------------------------------------------------------

Om de bytter leveranør er da ikke mitt problem! Jeg har fått bekreftelse på pris og lagerstatus, så dette er svada!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel nesten som når jeg bestillte en iRiver Clix2 8GB mp3 spiller fra CDON.no. Denne lå ute med en pris på 1779,-, og var ikke lagervare før 1. august (ifølge cdon's beregninger). Jeg bestillte i juni, og pengene ble trukket fra konto med det samme. I slutten av juli ble prisen jekket opp til 2100~kr, men spilleren ble likevel sendt til meg igår, uten at jeg måtte betale noe mer.

 

Her ville jeg stått på mitt, og sagt at du har kjøpt et anonsert produkt til den og den prisen, og at diferansebeløpet ikke stort nok til nettbutikken kan tvinge deg til å betale noe mer for det du allerede har kjøpt og betalt for.

 

Kontakt forbrukerombudet om du vil ha mer hjelp til dette! De ordner det sikkert for deg :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvorfor graver du frem denne tråden igjen? Hvis du har en nylig hendelse setter vi pris på om du kan fortelle om denne, ikke bare slenge ut en kommentar helt uten grunn...

 

Hvis du hadde sjekketopp littså har jeg: 1 Nylig hatt en dålig erfaing med de. 2. Er skrevet i webshoperfaringer, men ikke ført opp. 3 Dette blir dermed et korstog. 4 Totalt offtopic: er du schizofren? "setter vi pris på"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...