Gå til innhold

Storspill som ikke kommer til å innfri?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
På konsollfronten tror jeg Halo 3 blir en skuffelse etter samme kriterier (dvs kvalitet, ikke salgstall).

Vel, får krype til korset på denne. Kjøpte Halo 3 etter alt hysteriet og diverse gode anmeldelser, og må nok innrømme at jeg tok feil her gitt. Halo 3 er rett og slett kjempegøy.
Lenke til kommentar

Etter diverse anmeldelser skal jeg si det samme. Heldigvis tok jeg feil.

Ser jeg fikk rett angående Stranglehold. Kanskje ikke direkte flopp, men 79% på Gamerankings er ikke mye å skryte av.

Akkurat nå tror jeg Assassins Creed kan være et spill som faller litt gjennom. Ikke dårlig, men det vil ikke regnes blant de 10 beste spillene i år.

Uncharted til PS3 gir meg også en dårlig magefølelse. Får litt Heavenly Sword-følelse. Vel kort og lite dybde.

Og hva med Crysis. Snygg grafikk og fysikk, men har det historie og originalitet til å følge det opp?

Som alltid håper jeg at jeg tar feil.

Uansett vil vel Lair bli regnet som årets flopp med mindre det skjer noe helt spesielt med kommende storspill.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Morsomt å dra opp denne etter noen måneder...

Virker som jeg fikk rett i hva jeg sa om Assassin's Creed, mens magefølelsen trolig ikke stemte angående Uncharted skal man tro de første anmeldelsene. Fikk rett at det er kort da. Spillet tar 7-8 timer.

Man kan trygt si at kritikerne til Call of Duty 4 tok feil. Så langt fra en flopp som man kommer.

Lenke til kommentar
Morsomt å dra opp denne etter noen måneder...

Virker som jeg fikk rett i hva jeg sa om Assassin's Creed, mens magefølelsen trolig ikke stemte angående Uncharted skal man tro de første anmeldelsene. Fikk rett at det er kort da. Spillet tar 7-8 timer.

Man kan trygt si at kritikerne til Call of Duty 4 tok feil. Så langt fra en flopp som man kommer.

Du fikk vel ikke helt rett ang assassins creed. Det har jo fått toppkarakterer av de fleste. Noen har hatt enkelte ting å sette fingeren på,men det hadde dem jo på Halo3 også.

Og mange som spår det som et av de beste spillene i år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

AC:

Alt fra 9,5/10 til veldig mye lavere.

Altså kommer det an på personen som ser å avgjøre om det var en flopp.

Jeg trur dem selger skikkelig mange av det spillet, alle vil ha det.

Trur ikke mange angrer på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...