SirKenneth89 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg vil definitivt si at Bioshock fortjener all skryten! Det er ikke ofte jeg GLEDER MEG til å spille et spill, som jeg altså gjør hver gang jeg bestemmer meg for å spille Bioshock! Syns spillet er herlig, men kan egentlig også forstå at noen ikke syns det er så bra... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Litt trist at denne tråden har blitt en eneste stor Bioshock vs Halo tråd, men skitt au. Bioshock er revolusjonerende. Ingen kamp er lik... Spillet bruker verdenen rundt på en helt ny måte. Det er som mange anmeldere har sagt, bare ens egen kreativitet ssetter grenser for hva får ut av Bioshock. Planlegging er viktig i spillet, og hvordan fiendene oppfører seg er unikt. Måten du kan sette opp en dødsfelle for enhver stakkars fiende er også unik (ved å hacke turrets, få big Daddy på laget, legge ut "snorer", miner osv osv), og du kan snu enhver Og ja, det blir mange BDs å drepe, men kampene er totalt forskjellige, etter hvilke våpen/plasmids du har, og hva du har rundt deg. Synes også stemningen og atmosfæren i spillet er herlig, og creepy. Digger historien til nå, audio-dagbokene, sammen med Splicernes sinnsyke babling, gjør spillet helt unikt for meg (har ikke spilt system shock spilla, så kan være det er lignende der) Rapture er også helt unikt, med herlige, varierte områder stappet med detaljer. Har spilt både Halo 1 og 2, og har aldri forstått hypen/skryten spilla har fått. Det er en helt vanlig, generisk shooter, med kjedelige landskap, idiotiske fiender (de der dyra er bare komiske) og kjedelig historie... Dette er selvsagt min mening. Ang. spill som ikke kommer til å levere: Halo 3 - Har fulgt med en del, men har ikke sett noe som byr på noe nytt innen shooter-sjangeren. Hjelper heller ikke at grafikken bare minimalt bedre enn 2'ern. Tror mange vil bli skuffet. Assassin's Creed - Det siste jeg har hørt etter playtestene har ikke vært gode nyheter, spesielt mtp. AI'en til fiendene. Heavenly Sword - Samme grunn. Endret 31. august 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 @Darth MToffy: Jeg tror du og jeg tenker ganske likt. Jeg er heller ikke enig i at det er tidenes beste spill, selv om jeg storkoser meg med det selv. Men det som er forskjellen er at du trodde på anmeldelsene. Det gjorde ikke jeg. Jeg tenkte "jaja, får gi det et forsøk, da..." og ble positivt overrasket. Sånn sett floppet det for deg men ikke for meg, selv om vi liker spillet omtrent like godt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 For min del rekker ikke Bioshock opp til hofta på Halo en gang, og for de som virkelig likte de første Halo spillene så tror jeg det er mange som tenker som meg. 9389407[/snapback] Snakk for deg selv. Jeg elsker Halo (1) og digger BioShock max. ... 9392071[/snapback] Var det noe her jeg ikke fikk med meg? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Var det noe her jeg ikke fikk med meg? 9408177[/snapback] La meg utheve noe annet i den samme quoten: For min del rekker ikke Bioshock opp til hofta på Halo en gang, og for de som virkelig likte de første Halo spillene så tror jeg det er mange som tenker som meg. 9389407[/snapback] Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er rart kor mykje navnet åleine kan selge.. men eg hadde ikkje blitt sjokkert om halo3 ikkje leverte...men om det kjem til og skuffe tviler eg sterkt på likevel.. Assasins Creed ser rett og slett for knall ut til og skuffe...folk må slutte og sei att det vil skuffe.. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Haha, du er tydeligvis en av de stakkarene som ikke har prøvd spillet 9390108[/snapback] Hvilket spill snakker du om? Crysis har jeg ikke prøvd nei, men det er det vel ikke så mange som har heller..? Doom 3 har jeg spilt, og det synes jeg var ok, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Assasins Creed ser rett og slett for knall ut til og skuffe...folk må slutte og sei att det vil skuffe.. 9414268[/snapback] Tja. Jeg er redd for at det kan bli veldig buggete. På videodemonstrasjonen fra PAX var det noen "uregelmessigheter", og jeg er redd for at kontrollerne kan bli litt for automatiske. Selv han som viste fram spillet gjorde ting han ikke mente. Plutselig hoppa han inn i høystakken, plutselig hoppa han oppetter veggen, og det var tydelig at han ikke mente det. Jeg frykter at det kan bli en ekstremversjon av plagene med cover-knappen i Gears of War... Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Var det noe her jeg ikke fikk med meg? 9408177[/snapback] La meg utheve noe annet i den samme quoten: For min del rekker ikke Bioshock opp til hofta på Halo en gang, og for de som virkelig likte de første Halo spillene så tror jeg det er mange som tenker som meg. 9389407[/snapback] 9413172[/snapback] Eh selektiv utheving her ja.. Hva er de første 3 ordene som du utelot å utheve her? så tror jeg Så bare for å legge denne død. Når man skriver "for min del" og "tror jeg" så legger jeg da vitterlig opp til at ikke alle er enige med meg. Ergo snakker jeg kun for meg selv samtidig som jeg nevner at jeg tror at jeg ikke er den eneste som tenker slik. Man kan faktisk tro at mange tenker som en selv uten at man derfor hentyder at _alle_ tenker likt som en. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det var da voldsomt, da. Hvordan kan fire ord skape så mye svadasnakk?!? Beklager. Sorry. Jeg legger meg flat. Det var dumt sagt av meg. Sånn. Kan vi gå videre nå? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 - Halo 3 - PGR 4 - Lair Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lair og Assassins Creed. Lair er allerede blitt slakta har jeg hørt, eller hvertfall fått en dårlig score når det skal være en grunn til å skaffe seg PS3 nå. Assassins Creed har som flere nevnt blitt sagt at er litt buggete, og jeg vet ikke om gameplayet men det var vel noe med det som virka litt kjedelig eller noe med tanke på styringa med kontrollen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Lair har allerede vist seg å være en stor fiasko hos anmelderene. Heavenly Sword med sine middels/OK karakterer kan sies å være en skuffelse utfra forventningene. Stranglehold ble kanskje ikke en like stor fiasko som jeg trodde, men med 7.0 hos Gamespot virker det ikke som noe toppspill. Assassin's Creed har jeg fremdeles tro på. Endret 5. september 2007 av kilik Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Heavenly Sword med sine middels/OK karakterer kan sies å være en skuffelse utfra forventningene. 81% på gamerankings.com ville jeg kategorisert som bra. Og om dette stemmer er vel salgene sikret. Endret 5. september 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.gamepro.com/gamepro/domestic/ga...es/133848.shtml Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 bla bla bla9397739[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
noobfette Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 HAlo 3- kommer sikkert til å være en like lunken og slapp oppfølger som halo 2 var. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Quake Wars. Syntes rett og slett ikke det ser noe spennende eller nyskapende ut. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 CoD4 tror jeg vil floppe, det er enda en av disse semi BF klonene og etter å prøvd beta'n en kveld fikk jeg litt avsmak for spillet (spesielt unlock systemet i multiplayer). Bioshock floppet for meg, moralsk valg system og "fps RPG". Jadda, jeg kan enten drepe eller redde små jenter, gjentatte ganger. Det er valget mitt. Mistet også sin sjarm etter jeg døde og fant ut det egentlig ikke var noen straff, men mer en slapp tur fra forrige ress kammer. Valgte å dø mist mulig fordi jeg ikke gadd å gå samme veien om igjen, drepe samme folkene...igjen. Men ellers kunne jeg bare storme på, skrike "Cry havoc!" og klagge til alt som var til det var dødt. For jeg poppet jo opp igjen rett etterpå. Ett bra spill, bare litt...grunnere enn hypen ville ha det til. Tror Halo 3 vil floppe for mange, ikke for min del, men mange tror vist dette spillet skal revolusjonere gud og hver mann og vise oss veien til himmelriket og det som er. Selv førventer jeg mer av det jeg vil ha, nemlig Halo. Assassins Creed, syns det virket harry, rett og slett. Du er ikke mye "snik" morder akkurat der du hopper rundt, stormer noen midt ute på ett torg og hugger han ned. Har bare ikke tro på det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 COD4 kommer absolutt ikke til å floppe, og da mener jeg ikke på noen måter. Det har absolutt levd opp til forventingene til mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå