_KroSjefen_ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 GTA IV blir vel mest sansynlig messias når det kommer til tv-spill.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tror ikke GTA IV blir så kult som jeg en gang trodde. 9222031[/snapback] Hvorfor det om jeg tør spørre? De seneste detaljene om spillet har jo vært insane! 9222660[/snapback] Vet egentlig ikke helt. Vet bare at det har gått fra det spillet jeg har gleda meg mest til, til noe som bare er kult nok til at jeg gidder å kjøpe det. Kanskje fordi den typen spill ikke tiltaler meg så mye lenger. Men altså, det blir jo selvfølgelig kult, det blir bare ikke "GTA 4 JAJAJA! ENDELIG!" lenger. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er vel ikke riktig. Halo 3 ble vel først annonsert på E3 i fjor. Ikke MS sin feil at all slags medier spekulerte i en oppfølger allerede når Halo 2 var ute. 9222504[/snapback] Jeg skriver heller ikke at det ble annonsert i forfjor. Jeg skrev det at jeg syns det burde blitt annonsert i år isteden. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Stranglehold lurer ejg veldig på hvordan kommer til å bli, hovedgrunnen er at John Woo er med på mye der, i.flg. utviklerene. Fansen liker nok å høre dette, men jeg er usikker på hvordan en film-direktør som ikke er vant med å måtte kompromissere på samme måten som en spill-direktør. :-/ På film kan man jo alltids kjøpe mere CPU-power, mens på spill, så er man litt mere begrenset. Dem hadde en veldig intressant diskusjon på EGM-podcasten om dette her. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er vel ikke riktig. Halo 3 ble vel først annonsert på E3 i fjor. Ikke MS sin feil at all slags medier spekulerte i en oppfølger allerede når Halo 2 var ute. 9222504[/snapback] Jeg skriver heller ikke at det ble annonsert i forfjor. Jeg skrev det at jeg syns det burde blitt annonsert i år isteden. 9223704[/snapback] Det er da helt normalt å annonsere et spill 1,5 - 2 år før det kommer. Det hadde nesten vært litt seint å annonsere i år mtp på betatesten. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Colin McRae Dirt er en flopp i mine øyne, selv om det selger bra og får brukbare karakterer. Når det kommer en skikkelig konkurrent til dette spillet, vil folk innse hvor dårlig Dirt egentlig er. Krysser fingrene for et nytt Rallisport... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tror også at kanskje Assassin's Creed kan bli fort kjedelig. Slåssingen virker kul nok, men kanskje ikke så veldig dypt. Og all klatringa kan du muligens bli lei av ganske fort. Men håper ikke dette skjer, Assassin's Creed er sannsynligvis et must uansett 9187464[/snapback] Jeg tenkte på Assassins Creed Online.. Kunne vært no. Du kan lage deg lag på 5 eller 4 eller no. Så kan du velge mellom ting som ha konge kronen lengst osv. Eller så kan man spille i den store verdenen.. Du og resten av laget skal prøve å drepe andre lag. Når du dreper noen så får du poeng. OSV. Det hadde vært noe som man kunne lastet ned litt seinere fra Storen, Kostet noen penger kanskje.. så hadde de tjent på det også. Jeg trur også Assassins Creed kan bli fort kjedelig.. Men med noe 2player/multiplayer online eller noe så kunne spillet vart "uendlig" Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Er jo nettopp at slåssingen er dyp som gjør spillet interessant og det faktum at du ikke har noe konkrete oppdrag. Du kan dra hvor du vil når det passer deg i Assassins Creed. Slåssingen ser langt bedre ut enn typiske hack and slash. 9187961[/snapback] Klarar ikkje sjå korleis slossing kan gjere eit spelt djupt? Trudde det var historia som tok seg av slike ting? Tror ikke GTA IV blir så kult som jeg en gang trodde. Må sei meg uenig her. Dei siste detaljane eg har fått med meg ifrå GTA IV snakkar så fall til meg. Dei går for ei meir realistisk skildring av byen og miljøet som hovudpersonen boltrar seg i. Synes dette er topp. F.eks at Ammu-nation er borte, ein tar taxi over lengre distansar, søkjer jobb på internettkafe m.m. Det var akkurat det dèr som skulle til, for å få meg intressert. Vice city og San Andreas var ikkje noko for meg. Endret 7. august 2007 av dark by design Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Klarar ikkje sjå korleis slossing kan gjere eit spelt djupt? Trudde det var historia som tok seg av slike ting? 9226927[/snapback] Ikke at det er relatert til Assasins Creed, men slossing kan gjøre et spill dypt så absolutt, Virtua Fighter er et veldig godt eksempel. Dypt på den måten at det tar år å perfeksjonere seg i disse spillene. Endret 7. august 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er jo nettopp at slåssingen er dyp som gjør spillet interessant og det faktum at du ikke har noe konkrete oppdrag. Du kan dra hvor du vil når det passer deg i Assassins Creed. Slåssingen ser langt bedre ut enn typiske hack and slash. Klarar ikkje sjå korleis slossing kan gjere eit spelt djupt? Trudde det var historia som tok seg av slike ting? Slossinga er dypere enn i andre spill, og historien er dypere enn i andre spill. Capish? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 For å være ærlig syns jeg "slåssinga" har vært det eneste som har gjort mine siste spillkjøp "dypt". GRAW2: Klisjeer på klisjeer, jeg har faktisk ingen anelse hva historien er, jeg mista interessen ved første fmv... Men gameplay: Yessir! Rainbow Six: Vegas, akkurat det samme som GRAW2. Gears of War: Klissj klissj klissj klissjeer... Jeg savner spill med historier som gjør spillet dypt... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg savner spill med historier som gjør spillet dypt... 9228576[/snapback] Starcraft II kommer. Utenom det har du helt rett, historiene i spill nå for tiden engasjerer meg veldig lite. Zelda spillene, og Blizzard sine spill pleier å glimre, men utenom de er det fryktelig mye uinspirert piss pakket inn i en grei spilleopplevelse grunnet gameplay. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg savner spill med historier som gjør spillet dypt... 9228576[/snapback] Starcraft II kommer. Utenom det har du helt rett, historiene i spill nå for tiden engasjerer meg veldig lite. Zelda spillene, og Blizzard sine spill pleier å glimre, men utenom de er det fryktelig mye uinspirert piss pakket inn i en grei spilleopplevelse grunnet gameplay. 9234106[/snapback] Vil nå ikke si at wow har all verden av historie. For meg har det hele blitt brutt ned i pokemon "got to catch them all" samlemani. Jeg foretrekker også litt voksnere hsitorier enn Zelda pleier å servere. For meg står Bioware for solide historier. Mass effect kommer ikke til å skuffe på noen måter. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er ingen spill som slår MGS-serien når det gjelder story. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vil nå ikke si at wow har all verden av historie. For meg har det hele blitt brutt ned i pokemon "got to catch them all" samlemani. Jeg foretrekker også litt voksnere hsitorier enn Zelda pleier å servere. 9234666[/snapback] Nå består Warcraft av mer enn WoW, bak det hele ligger det kanskje den mest omfattende spill-loren som noensinne er skrevet, og den skrives fremdeles, World Of Warcraft ekspansjonene bygger videre på WoW-universet på meget interessante måter. Så at "wow ikke har all verden av historie" er for meg bare et tegn på en som absolutt ikke har fulgt med. Warcraft 3 har noen av de mest episke scenene jeg har sett i et spill noensinne, som Arthas "I'm succeding you, father", ødeleggelsen av Archimonde, og ikke minst Arthas blir the Lich King. Det du har er den vanlige oppfattelsen av WoW, fra perspektivet til en som ikke følger med på historien, ja for spillet er en MMO, det blir grinding og grinding for å få nytt å bedre gear, men for de som er interessert i spillet på av andre grunner er det mye mye dypere enn det. Du nevner bare WoW, som er bare en del av Warcraft universet, utenom det står Blizzard bak Starcraft, og Diablo. Din lille kommentar om Zelda, du om det. Bioware er flinke ja, veldig interesante univers de har skapt i noen av spillene sine. Veldig gode spill, men jeg har ikke blitt fult så grepet av storyen i noen av spillene deres. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå består Warcraft av mer enn WoW, bak det hele ligger det kanskje den mest omfattende spill-loren som noensinne er skrevet, og den skrives fremdeles, World Of Warcraft ekspansjonene bygger videre på WoW-universet på meget interessante måter. Så at "wow ikke har all verden av historie" er for meg bare et tegn på en som absolutt ikke har fulgt med. Warcraft 3 har noen av de mest episke scenene jeg har sett i et spill noensinne, som Arthas "I'm succeding you, father", ødeleggelsen av Archimonde, og ikke minst Arthas blir the Lich King. Det du har er den vanlige oppfattelsen av WoW, fra perspektivet til en som ikke følger med på historien, ja for spillet er en MMO, det blir grinding og grinding for å få nytt å bedre gear, men for de som er interessert i spillet på av andre grunner er det mye mye dypere enn det. Du nevner bare WoW, som er bare en del av Warcraft universet, utenom det står Blizzard bak Starcraft, og Diablo. Din lille kommentar om Zelda, du om det. Bioware er flinke ja, veldig interesante univers de har skapt i noen av spillene sine. Veldig gode spill, men jeg har ikke blitt fult så grepet av storyen i noen av spillene deres. 9235092[/snapback] Jeg er helt enig i at warcraft rts spillene har god story, men wow har like mye story som q3. Du kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke liker zelda historiene og jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke har latt deg rive med av baldursgate og KOTOR spillene. For å komme litt tilbake til topic så tror jeg at Stranglehold kommer til å levere. Demoen var kjempegøy. Akkurat som å spille hardboiled. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er ingen spill som slår MGS-serien når det gjelder story. 9234894[/snapback] Utvilsomt! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Ser at denne ikke har blitt diskutert så mye lenger, så er det noen som har forslag til storspill som ikke blir noe særlig? Ser at HS har "bare fått 7/10 av IGN UK, så foreløpig innfrir ikke akkurat denne tittelen... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ser at denne ikke har blitt diskutert så mye lenger, så er det noen som har forslag til storspill som ikke blir noe særlig? Ser at HS har "bare fått 7/10 av IGN UK, så foreløpig innfrir ikke akkurat denne tittelen... 9345795[/snapback] Det har også fått 10/10 hos Play. Men hverken Play eller IGN UK (med stor vekt på UK) er "thrustworthy" spør du meg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Det der hørtes mer ut som 5.0 etter min mening. Over halve anmeldelsen var klaging. Bare 6 timer og "awful structure" høres ikke bra ut... Men venter på Eurogamer/Gamespot før jeg konkluderer. Endret 23. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå