Gå til innhold

Storspill som ikke kommer til å innfri?

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne diskutere og foreslå "storspill" som kanskje kommer til å floppe/ikke innfri forventningene... Selv om et spill blir kåret til "most anticipated game of...", betyr ikke dette at spillet er bra når det endelig kommer.

Dette er mitt forslag:

Heavenly Sword: etter demoen ble jeg noe skuffet, slåssingen virket ikke noe spesielt nyskapende eller spektakulær. Kan også bli veldig ensformig, i tillegg savnet jeg plattform-elementer. Men demoen var vel noe gammel trodde jeg...?

Tror også at kanskje Assassin's Creed kan bli fort kjedelig. Slåssingen virker kul nok, men kanskje ikke så veldig dypt. Og all klatringa kan du muligens bli lei av ganske fort. Men håper ikke dette skjer, Assassin's Creed er sannsynligvis et must uansett :love:

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo nettopp at slåssingen er dyp som gjør spillet interessant og det faktum at du ikke har noe konkrete oppdrag. Du kan dra hvor du vil når det passer deg i Assassins Creed. Slåssingen ser langt bedre ut enn typiske hack and slash.

Lenke til kommentar
Singstar til PS3 kommer til å floppe i forhold til de som har kommet ut på PS2 og grunnen til det, det er rett og slett for få ps3 konsoller solgt ennå

9188527[/snapback]

Hvis singstar inneholder mye nytt, så vil det jo utvilsomt trekke nye PS3-kjøpere.

Lenke til kommentar
Singstar til PS3 kommer til å floppe i forhold til de som har kommet ut på PS2 og grunnen til det, det er rett og slett for få ps3 konsoller solgt ennå

9188527[/snapback]

Hvis singstar inneholder mye nytt, så vil det jo utvilsomt trekke nye PS3-kjøpere.

9188585[/snapback]

Er uening med deg fordi att ingangsprisen til Singstar på PS3 er såpass høy att den ikke vill ha samme appell som ett nytt Singstar spill til ps2.

Lenke til kommentar

Need For Speed : Pro Street kommer til å floppe.

Fordi: Teaseren viste meg noe som var får godt til og være sant, nemlig fysikken og åsn bilen reagerte når noe dunket borti, men etter disse dagene har det kommet masse videoer fra den banen uti ørkenen og det ser ut som et helt standard NFS spill med litt pusset opp grafikk og litt bedre skade/fysikk på bilene.

Hva kan man egentlig forvente fra EA? Riktig svar er melkeprodukter i lange baner

Lenke til kommentar

9188527[/snapback]

9188585[/snapback]

Er uening med deg fordi att ingangsprisen til Singstar på PS3 er såpass høy att den ikke vill ha samme appell som ett nytt Singstar spill til ps2.

9188612[/snapback]

Du har nok veldig rett her. PS3 blir nok aldri den samme familekonsollen som PS2 ble sammenmed singstar. Det er nok åpenbart. Da må det skje noe med prisen.

Zaleek: Håper virkelig ProStreet ikke floppet. EA må skjønne at denne serien henger i en tynn tråd, da de siste 2-3 spillene har vært så jalla at det svir langt inn i margen.

Lenke til kommentar

Fordi: Teaseren viste meg noe som var får godt til og være sant, nemlig fysikken og åsn bilen reagerte når noe dunket borti, men etter disse dagene har det kommet masse videoer fra den banen uti ørkenen og det ser ut som et helt standard NFS spill med litt pusset opp grafikk og litt bedre skade/fysikk på bilene.

Hva kan man egentlig forvente fra EA? Riktig svar er melkeprodukter i lange baner

9188616[/snapback]

Enig, men jeg tror ikke det blir en komersiell flopp. Folk kjøper spill som Need for Speed uansett.

For meg døde Need for Speed serien når de bestemte seg for å bli så forbanna kule og satse på den harry gatebil stilen. Det ble bare latterlig.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

9188616[/snapback]

Enig, men jeg tror ikke det blir en komersiell flopp. Folk kjøper spill som Need for Speed uansett.

For meg døde Need for Speed serien når de bestemte seg for å bli så forbanna kule og satse på den harry gatebil stilen. Det ble bare latterlig.

9188665[/snapback]

Underground var gøy til tider!

Lenke til kommentar

flopp menes med shittet på leggen :D neida jeg tenker at det får dårlig kritikk og at få folk kjøper det jeg.

Men veit ikke hva trådstarter tenker på

9188665[/snapback]

Akkurat det som er så dumt, folk må da være litt strenge på kjøping av spill og ikke bare på grunn av navnet og at dem har resten av serien.

Derfor EA fortsetter og lage disse møkkaspillene fordi det blir jo solgt som juling selvom det suxer

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
DiRT selger jo helt greit nok på 360 og pc mener jeg å ha lest, men Colin Mcrae er vell ikke noe simulator er det ?  :hmm:

DiRT selger som bare f*** det.

Colin McRae er Rally-Simulator'ish (mer simulator enn noe annet)

DiRT er mer arkade enn simulator.

Lenke til kommentar
DiRT selger jo helt greit nok på 360 og pc mener jeg å ha lest, men Colin Mcrae er vell ikke noe simulator er det ?  :hmm:

9188807[/snapback]

Colin McRae Var jo den beste "simulatoren" man fikk til pc, fram til 4eren. Det var det siste gode McRae spillet mener jeg å huske. Etter det var det bare arcade dominerte rallyspill. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...