vigrest Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 holder på å sette de gamle pc delene inni et nytt kabinett, så mangler jeg kun start kablene... men husker ikke hvordan disse skal stå, vet heller ikke hvor manualen er hovedkortet heter: asus p4v8x-x tips? takk Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 http://support.asus.com/download/download....s&model=P4V8X-X Last ned engelsk manual Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 holder på å sette de gamle pc delene inni et nytt kabinett, så mangler jeg kun start kablene... men husker ikke hvordan disse skal stå, vet heller ikke hvor manualen er hovedkortet heter: asus p4v8x-x tips? takk 9187397[/snapback] Ofte de to pinnene med rød bakgrunn. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 holder på å sette de gamle pc delene inni et nytt kabinett, så mangler jeg kun start kablene... men husker ikke hvordan disse skal stå, vet heller ikke hvor manualen er hovedkortet heter: asus p4v8x-x tips? takk 9187397[/snapback] Ofte de to pinnene med rød bakgrunn. 9187451[/snapback] Nå tror jeg du blander litt. Power-switch er vel så og si alltid grønn. men ja, du bør laste ned hovedkortmanualen og følge pin-kartet der. -Stigma Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 For det første heter det "startkabler", for det andre fucker du opp retningslinjene. Lenke til kommentar
vigrest Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 det sto ikke noe om startkablene i hovedmanualen jeg fikk link om Lenke til kommentar
vigrest Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 noen som har et bilde? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 holder på å sette de gamle pc delene inni et nytt kabinett, så mangler jeg kun start kablene... men husker ikke hvordan disse skal stå, vet heller ikke hvor manualen er hovedkortet heter: asus p4v8x-x tips? takk 9187397[/snapback] Ofte de to pinnene med rød bakgrunn. 9187451[/snapback] Nå tror jeg du blander litt. Power-switch er vel så og si alltid grønn. men ja, du bør laste ned hovedkortmanualen og følge pin-kartet der. -Stigma 9187473[/snapback] På mitt 680i og noen eldre HK jeg har er det i allefall rød som er pws. Er sikkert forskjellig fra merke til merke da. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 noen som har et bilde? 9187544[/snapback] Helt nederst i høyre hjørne, lysegrønn bakgrunn, står pwrsw under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå