Admiral1 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hver gang jeg spiller et gammelt xbox spill som jeg har lastet ned downloads til og skal spille multiplayer på ( halo2, ninja gaiden) så får jeg en beskjed om at jeg har fått en mld fra Xbox live som jeg må lese før jeg kan koble meg til. Så blir jeg autoderected til acount manegment og ikke noe mer. Har ikke noe mld i meldings delen på Live og null uleste på mailen min ... Så, whats going on? hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Du må ganske enkelt endre det slik at du kan spille originale xbox spill live. Det gjøres under system og console settings. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hvor gjøres dette? altså under console ... edit Altså det står: "you have an important message from xboxlive. Would you like to go to account management in the xbox dashbord?" "start account management" sender meg til account management og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre og "continue offline" gjør at jeg ikke får spilt spillet Endret 1. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 "you have an important message from xboxlive. Would you like to go to account management in the xbox dashbord?" 9187801[/snapback] Jeg fikk dette på Halo 2 også. Kommer desverre ikke på hvordan man fikset det, men det var ihvertfall ikke vanskelig... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Du må gå på Parent Control elns og skru på støtte for gamle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå