aklla Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) jeg har en slik idiotisk luft-sensor på bilen min, som sitter der luftfilteret sitter, men jeg tenkte jeg skulle sette inn ett cone filter, hva gjør jeg da med sensoren? er det noe plass til det på cone filteret? Endret 1. august 2007 av aklla Lenke til kommentar
axeman Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg har en slik idiotisk luft-sensor på bilen min, som sitter der luftfilteret sitter, men jeg tenkte jeg skulle sette inn ett cone filter, hva gjør jeg da med sensoren? er det noe plass til det på cone filteret? 9187115[/snapback] Om luftfilteret ikke passer rett på, burde det være mulig å lage en kobling Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) luftfilteret er ikke problemet, men det er en sensor som sitter på det nåværende luftfilteret, det er SENSOREN jeg sliter med, nåværende luftfilter skal jo bort, og feste/funksjonaliteten til sensoren blir jo da borte... edit: kan fikse bilde hvis det trengs... Endret 1. august 2007 av aklla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 da var det montert, funker fett det... jeg satte den på slangen fra filteret hvis noen lurte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå