Gå til innhold

Helt grunnleggende for en som foreløpig er grønn

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal lage en ny webside. Har tidligere jobbet endel med Front Page, men har nå gått over til Dreamweaver 8. Jeg skal lage en side som skal innholde en del informasjon, og som skal vise en del bilder. Siden skal være oversiktlig uten for mye "støy" og unødvendig "stæsj". Jeg ønsker å lage menyer (vet ikke helt hva det heter) hvor du finner nye menyer når du trykker på en menyknapp. Har funnet noe på nettet som ligner noe av det jeg tenker på. Det ligger her http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/slashdot.htm Men, jeg skjønner overhode ikke hvordan jeg kan bruke den og jobbe med den i Dreamweaver 8, er rett og slett helt grønn.

Ser at her finnes mange kloke hoder, og hadde satt pris på om noen kunne forklare meg logikken. Har ikke greie på Css, java, script og hva den nå enn heter, men har som mål og lære meg det.

Takk på forhånd!! :innocent::innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Takk for det, har funnet en god del andre ressurser på nettet også. Skjønner at det ikke er gjort i en håndvending å lære seg. Er veldig intr. hvis noen har en løsning på hvordan jeg kan bruke menyene som jeg henviser til i innlegget mitt.

Venter spent på svar mens jeg leter i siden du gav meg nevoscript.

Takk igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...