MindTooth Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/32715...91a6fd2aec3d40c Tenkte å kjøpe Lost Planet CE på Play.com, men er usikker på om spillet vil funke på min. Og er det slik med Play.com at de setter halv pris for billigere moms, eller gjelder dette kun Play-Asia? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 United Kingdom er jo i Europa, så det burde vel gå greit PAL er PAL. Men så vidt jeg vet (uten å være 100% sikker) så setter de ikke halv pris på forsendingene sine. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Siden det er Play.com så antar jeg at de sende PAL-versjonen av spillet, hvilket betyr at den skal virke på din 360. Play.com er, meg bekjent, svært konsekvente på å ikke merke pakkene med noe som helst annen verdi enn den korrekte verdien. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hvordan blir det med moms osv.? Da jeg kjøpe mobilen over eBay, måtte jeg betale FedEx i ettertid. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den amerikanske NTSC-versjonen av Lost Condition er regionsfri. Play-Asia selger denne. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 25% moms og eventuell tollavgift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå