just_me Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) hvilke burte jeg velge: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10898&...rice=&maxPrice= jogge, under mc hjelm osv.. Endret 1. august 2007 av just_me Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Er ikke særlig behagelig å jogge med isolerende ørepropper (mikrofonisk effekt, samme som du tygger knekkebrød med fingrene i ørene), og det er ikke veldig lurt (snarere idiotisk, evt. ulovlig) å bruke propper som stenger ute lyden når du kjører moped, heller ikke vanlig sykkel. Og det er selvsagt for din egen sikkerhet, vet aldri om man kunne unngått en ulykke om man hadde hørt f.eks. en bil. Endret 1. august 2007 av Dradd Lenke til kommentar
just_me Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Er ikke særlig behagelig å jogge med isolerende ørepropper (mikrofonisk effekt, samme som du tygger knekkebrød med fingrene i ørene), og det er ikke veldig lurt (snarere idiotisk, evt. ulovlig) å bruke propper som stenger ute lyden når du kjører moped, heller ikke vanlig sykkel. Og det er selvsagt for din egen sikkerhet, vet aldri om man kunne unngått en ulykke om man hadde hørt f.eks. en bil. 9187822[/snapback] var ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) var ikke det jeg spurte om 9187886[/snapback] Om du faktisk leser svaret, ser du at de ikke egner seg til jogging. Det bør du da bare være glad for å bli opplyst om, så du slipper å gjøre et bomjøp? Når det gjelder bruk i trafikk, er det ikke ulovlig, men merk at gnissing av plugg mot hjelm kan være en _stor_ irritasjonsfaktor. edit: Hva i all verden mener du egentlig med "øre plugger?" er det en sjelden hørselslidelse du ønsker å pådra deg? Endret 1. august 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå