Avean Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Lurer på firmaer som Buydomains.com, når domenene de har registrert går ut på dato og de må fornye det, er det noen som vet om de fornyer det automatisk. Har jo mine tvil siden de har jo over 10 000 domener sikkert. Domenet som jeg fant opp går ut på dato om 1 måned, da skal jeg stille vekkeklokka og registrere det før de gjør det. Fant opp ett genialt domenenavn som jeg hadde ett års tid og så rakk jeg ikke å fornye det så buydomains snappet det opp. Det var så bra at det går under Premium Domains hos de nå og koster over 14 000 kroner. Sånne firmaer hater jeg intenst og håper nå jeg får tilbake domenet mitt så det faktisk blir tatt ibruk istedenfor å ligge tomt hos de. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fant opp ett genialt domenenavn som jeg hadde ett års tid og så rakk jeg ikke å fornye det så buydomains snappet det opp. Det var så bra at det går under Premium Domains hos de nå og koster over 14 000 kroner. 9186946[/snapback] Bare litt nysgjerrig her, hva var domenet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Å skrive domenenavnet på eit offentleg forum er vel det dummaste han kan gjere. Avean: Antar nesten at dei har eit automatisk system på det heile, men det er jo absolutt verdt å prøve. Men frå eit domene går ut på dato til du kan kjøpe det på nytt, tar det ikkje minst 24 timar eller noko? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Aner ikke, får prøve å gjøre mitt beste for å få det tilbake. Gauron: Skal få vite det etter jeg har fått det tilbake hehe Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Føler med deg her. Vart utsatt for noko liknande sjølv, men då var det hostingfirmaet eg brukte som stjal domenet. Firmaet skulle selge meg domenet tilbake for 3500 elns. Dessverre (for meg) var domenet registrert i hostingfirmaets navn, så eg hadde ikkje ein veldig sterk sak. Men ja - ein kan automatisk fornye domener i treårsperioder, trur eg. Det fjerde året må ein gjere det manuelt, for å så la det gå automatisk i tre år til. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fornyelse av domener foregår som oftest igjennom domeneregisraren. For eksempel så holder GoDaddy.com på domenet en stund etter det har gått ut på dato slik at du har litt ekstra tid på deg. I tillegg så advarer de deg 90, 60 og 30 dager før domenet går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå