Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er forskjellen i farge og tekstur så veldig fra stål til aluminium da? (kanskje litt lysere?) 9190809[/snapback] Tror de tenker på tyngde jeg (om jeg oppfattet deg riktig) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) At noe er i børstet stål refererer som oftest til hvordan ting ser ut, og ikke materiale eller vekt. Trenger ikke å være tungt, selv om noe er i børstet stål. Det er først og fremst et estetisk uttrykk. Endret 1. august 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Gi meg en i gunmetal! Kommer det en 20" imac med brukanes skjermkort osv. så havner den på pulten min... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 At de kommer i aliminium er ikke i samsvar med at de sa de skulle bli mer grønne i fremtiden, takket være GreenMyAppe-kampanjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Den kampanjen var vel ikke 100% seriøs. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men Apple sa likevel de skulle bli bedre på slikt? Isåfall er dette dobbeltmoral. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jo, de sa du skulle bli bedre på slikt. Muligens for å roe ned green-peace? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men Apple sa likevel de skulle bli bedre på slikt? Isåfall er dette dobbeltmoral. 9193587[/snapback] hei, dette er apple. jeg er i hvert fall ikke overrasket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå