morgenutgaven Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det har lenge blitt spekulert i en ny iMac. Sist i rekken er bilder av tastaturet som kan gi en pekepinn på utseendet til den nye maskinen. Les mer Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette blir spennende. iMac kan bli kul, iallfall hvis den følger tastaturets utseene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vet ikke hva dere synes, men jeg mener i hvertfall at det tastaturet var lekkert. Sikkert noe sånt Lian-Li hadde kommet opp med hvis de begynte å lage tastatur. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Knappene ligner litt på de som er på bærbare, som etter min mening er de beste å skrive med. Ellers et reint og fint design. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Flere enn meg som fikk litt Star Trek-vibber? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg tenkte helst på dem gamle tastaturene med innfelte knapper... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 er litt mer fan av fullsize space-knapp jeg da Lenke til kommentar
toretors Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er jo vanlig størrelse på den spacebaren. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 trukke det blir så veldig spesilet i forhold til alle de forje som er laget. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 iAgurk! 9187942[/snapback] Det er den beste kommentaren jeg har lest på leeeeeenge! Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er vel bare et tidsspørsmål før Apple leverer en iMac som bare er et tastatur. Tastaturet har alle grensesnittene på baksiden, så man kobler bare til strømmen, og skjermen, og så er man i gang. Ontopic: det var et fint design. Minimalistisk og lekkert. Lenke til kommentar
crysys Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er vel bare et tidsspørsmål før Apple leverer en iMac som bare er et tastatur. Tastaturet har alle grensesnittene på baksiden, så man kobler bare til strømmen, og skjermen, og så er man i gang. Ontopic: det var et fint design. Minimalistisk og lekkert. 9188367[/snapback] Amiga 500 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Flere enn meg som fikk litt Star Trek-vibber? 9187579[/snapback] Nei, det var nok bare deg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Her er et av forslagene til designet vi kanskje kan se den 7ende. Det spekuleres vel også i en ultraportabel Macbook Pro. Endret 1. august 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 mage hjemme-pcer i gamle dager var tastatur og maskin i et. når datamaskinen var kommet så langt at man kunne bruke skjerm til den var alt i en neste boks. dette blir moderne dager med gammel stil. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Tror nok ikke de integrerer maskinen med tastaturet igjen. Likte Amiga 500 og andre såkalte konsollkomputere (som C64, VIc-20) men det blir for klumpete. Integrasjon av maskinen i skjermen fungerer bedre noe vi har sett Apple har gjort lenge (iMac før, eMac, ny LCD iMac). Så ser ikke helt hva som skal bli så annerledes og revolusjonerende med dette. Men nå er jo alt som Apple kommer med revolusjonerende uansett hva det er da. Ikke sant fanboys?? Børstet stål er lekkert, men ikke noe nytt. Personlig synes jeg Apple godt kunne eksperimentert litt mer med svart. Deres svarte MacBook er lekker. Men nå liker jeg fargen svart så jeg er vel inhabil hehe.. men nå er jo alt med design subjektivt da. Endret 1. august 2007 av saivert Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Skal jeg være veldig pirkete, så er ikke Apple-skjermene i børstet stål, men i aluminium. Endret 1. august 2007 av Paragrafrytteren Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Tror ikke Macbook Pro ville vært så bærbart om det hadde vært børstet stål nei Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Er forskjellen i farge og tekstur så veldig fra stål til aluminium da? (kanskje litt lysere?) Endret 1. august 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå