Nasse-noff Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Når jeg skal spille av sangene i iTunes, kommer ingen lyd! Det står at den spiller av, men ingen lyd kommer. Men det er ikke noe galt med høytalerene, for når jeg spiller av i noe annet prg, som f.eks WMP, så fungerer det helt fint... Jeg har prøvd å innstallere/oppdatere programmet på nytt, men det kommer fremdeles ingen lyd.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? O.o Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kan jo være feil i selve Itunes, hvem vet..... Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jammen, den virket før, bare for.. 1 mnd siden eller noe.. Men så plutselig en dag kom det ikke lyd mer... O.o Og den virker jo hos andre.. xD Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nasse-noff skrev: Jammen, den virket før, bare for.. 1 mnd siden eller noe..Men så plutselig en dag kom det ikke lyd mer... O.o Og den virker jo hos andre.. xD 9187268[/snapback] Ja... Det kan hende du har noe Mute eller noe på Itunes. Let deg gjennom innstillingene. PS: Itunes er noe dritt. Bruk bare Windows Mediaplayer eller Winamp. Bruk heller Itunes til Ipoder osv Akkuratt som jeg gjør Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Nei, jeg har ikke det.. Ja.. WinAmp isåfall.. Jeg hater WMP... Jeg må bruke den nå, pga iTunes'en min som streiker.. Jeg hater det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis du vil ha flere alternativer til ITunes har du jo Media Monkey.. Wiken.. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Er det sånn man bare kan laste ned? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Både Winamp og MediaMonkey er gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Alternativt kan du jo alltids prøve å avinstallere iTunes helt, slette hele mappa som iTunes er installert på. f.eks; "C:\Programfiler\Quick Time\iTunes". For deretter å installere iTunes igjen. =) Eller bare bruke MediaMonkey eller Winamp som tidligere nevnt Endret 10. august 2007 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 .. Det er det som er crap. Jeg har prøvd å avinnstallere/innstallere igjen.. Den er like død. Men jeg tror jeg skal prøve Winamp eller MediaMonkey.. Men det er jo ganske irriterende fordet.. I går også, når jeg skulle rippe sanger fra noen nye cder.. Så måtte jeg bruke WMP.. Argh.. Jeg satt å irriterte meg over dumme WMP hele tiden.. Den er så tungvin.. Jeg fikk ordnet det til sist da, men den bare nektet meg å legge dem fra "biblioteket" over i "mine dokumenter" Jeg måtte inn på en sånn.. fint bortgjemt meny, men det gikk bra etterhvert.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ripp CD-er med CDex eller lignende, mye bedre. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Det gikk ganske greit sånn som jeg gjorde det nå egentlig.. Jeg bare fant ikke ut åssen jeg fikk sangene bort fra WMP og inn i musikkmappa.. Men det gikk som sagt til sist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå