c-h-r-i-s Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har nå endelig mottatt min HTC Touch, og ønsker og finne et program som gir meg ett on-screen tastatur som er ala vanlig mobiltastatur om jeg blir forstått rett. Slik at det gjør meldingskrivingen lettere. Før hadde jeg HTC TyTN og den hadde jo utdragbart tastatur så den var lett og skrive meldinger med, men på Touch er det jo bare on-screen vanlige tastaturet og tar tid og skrive meldinger med pekepinnen og det tasteturet som ligger inne. Er det noen som vet om et sted jeg kan laste ned et program som gir meg ønskede funksjon? Mobilen kjørere Windows Mobil 6 professional. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Er det noen som vet om et sted jeg kan laste ned et program som gir meg ønskede funksjon?Takker på forhånd! 9186847[/snapback] c-h-r-i-s Har du søk på forumet, det er en egen tråd med 750 innlegg om HTC Touch? Jeg skal spare deg bryer, her er linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777130 I trådstart finner du linker til det utrolig populære PhonePad som gir deg vanlig mobiltastatur med T9. Mange i tråden forteller at de skriver minst like hurtig på dette, som med hardware taster. Jeg har prøvet ut massevis av sortware PC-tastaturer og kommet frem til at det beste er Spb Full Screen Keyboard. Om du søker på suportsiden deres finner du også linken til å laste ned dansk oppsett (identisk med norsk), det er denne jeg bruker. Lykke til med Touch'en din Tobias Endret 2. august 2007 av TobiasAbrahamsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå