Lanka Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå blir jeg litt nervøs her. Jeg har mottatt sånn pinkode fra lånekassen, men ser ut til at jeg ikke kan søke om lån direkte på nettet. Jeg er i Danmark nå, så får ikke sjekket posten, om lånesøknaden har blitt sendt dit. Så er det også snakk om noe Gjeldsbrev osv.. Jeg poster ikke i NTNU-tråden, fordi jeg tror det her kan gjelde folk som ikke skal på NTNU også. Men jeg har aldri søkt om Lån før, kun stipend. Og da gikk det gjennom rådgiver på VGS. Så jeg lurer på hva jeg må gjøre nå for å få et lån. Helt fra scratch altså. Altså fra jeg har fått pinkode av lånekassen til å logge meg inn på Mine sider til å få semesterkortet fra NTNU (evt. andre skoler for andre) Inn med T E - S K J E. Por favor. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Siden du skal studere i Norge bør du da kunne søke på nettet. Bare å fylle ut søknad, og vente på at søknaden blir behandlet. Er du over 18 år og tatt opp på NTNU kan du søke på nettet etter det jeg forstår. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 https://nettsoknad.lanekassen.no/nettsoknad/control/main Søk om lån. Betal semesteravgift. Signer gjeldsbrev. Få penger. Bruk penger. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Søk om lån. Betal semesteravgift. Signer gjeldsbrev. Få penger. Bruk penger. 9187007[/snapback] Hos NTNU må man i tillegg bekrefte studieplanen på studweb.ntnu.no. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så nei, du skal ikke bruke pinkoden til noe, du kan ikke søke fra "min side", du må søke på hovedsiden. De vet hvem du er uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå