peids Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei Har søkt, men ikke funnet noe svar på dette. Sikkert ett fryktelig tåplig spørsmål, men greier å dumme seg ut nå enn etter man har brukt 6000 på ett skjermkort På 8800Ultra så står bare Directx10 oppgitt på støttede API. (og på GTX etc) Vil dette si at Directx 9.0-"spill" ikke vil fungere med dette kortet? Og er virkelig Ultra verdt den ekstra tusenlappen i forhold til GTX? Innspill / svar settes stor pris på Noob-hilse, meg. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det funker på Dx.9 og Dx-7 ja, om det er verdt 1k mer vet jeg ikke, men tror de skulle kutte prisene på ultra versjonen snart Lenke til kommentar
guezz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kortet støtter DX9 og eldre versjoner. DX10 kan bare brukes på Microsoft Vista. Jeg synes ikke Ultra er verdt pengene, velg heller GTX. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg synes ikke Ultra er verdt pengene, velg heller GTX[/url]. 9186942[/snapback] Jeg er helt enig. Ville heller valgt GTX, og klokket det litt. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Det funker på Dx.9 og Dx-7 ja, om det er verdt 1k mer vet jeg ikke, men tror de skulle kutte prisene på ultra versjonen snart 9186927[/snapback] tviler på at de vil kutte prisene på ultra eller gtx før de for en konkurent. og det ser ikke ut til at det vil skje på en stund. 2900xt klarer så vidt å hamle opp med 8800gts. Endret 2. august 2007 av Blaz3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå