Chris-X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Som sagt 1800 poeng i 3DMark 2001SE!!!!! Jeg vet at dette ikke er et kort i øverste klasse, men 1800 poeng??? I følge Futuremark har andre med lignende/samme kort rundt 5000 poeng! Finner kun en forskjell ved sammenligning og det er at den ikke klarer å fastslå "AGP rates". (Står N/A på den) Denne skulle vel være 4X! Noen som vet noe om hva som kan være galt? For noe er vel galt? frustrert.... Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Samma her og: Titt: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=78161 Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Er det noen som sitter med noen form for kompetanse her eller.... Bare lurer... Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det jeg lurer på er hvorfor du har et såpas dårlig 3D-kort i en så rask pc Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Noen som vet noe om hva som kan være galt? For noe er vel galt? Har du installert oppdaterte brikkesettdrivere fra Intel? Intel Application Accelerator Intel inf Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Midlertidig kort! Skal nok oppgradere en gang i fremtiden!!! (i år) Noen som vet om man må "fikse" i bios'n for å få igang 4xAGP? Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Noen som vet noe om hva som kan være galt? For noe er vel galt? Har du installert oppdaterte brikkesettdrivere fra Intel? Intel Application Accelerator Intel inf Hjelper dette da med tanke på skjermkortet? :-? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hjelper dette da med tanke på skjermkortet? :-? Prøv! I visse tilfeller kan Intel Inf driveren ha temmelig mye å si for grafikkytelsen. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 h hå....... har et apen mx 400 kort med 1800 poeng i 3dmark....klokket og uklokket (spiller liten eller ingen forskell....ca 50 til 70) og byttet fort ut dette kortet...... det sugde pikkk i grov forstand...... selv med 64 mb-.... jeg gikk da herved tilbake til matrox 450.....enklere kort med 32 mb men med stabil fps og like høy score.... 8klarer ikke å klokke det da....) buhu... kjøp deg nytt kort... hvor mye ga du for det egentlig? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vært i bios og enabla 4X agp og fastwrites etc regnere jeg med? Står det noe om AGP hastighet i driverene? (Display properties) Nyeste drivere til HK, samt nyeste bios? (Samma så alle andre foreslår Har du sjekka om det finnes noen jumpere på HK som kan kontrollere AGP hastigheten? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 h hå....... har et apen mx 400 kort med 1800 poeng i 3dmark....klokket og uklokket (spiller liten eller ingen forskell....ca 50 til 70) og byttet fort ut dette kortet...... det sugde pikkk i grov forstand...... selv med 64 mb-.... jeg gikk da herved tilbake til matrox 450.....enklere kort med 32 mb men med stabil fps og like høy score.... 8klarer ikke å klokke det da....) buhu... kjøp deg nytt kort... hvor mye ga du for det egentlig? Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hjelper dette da med tanke på skjermkortet? :-? Prøv! I visse tilfeller kan Intel Inf driveren ha temmelig mye å si for grafikkytelsen. OK! Da har jei instalert diverse drivere og har kommet opp i 2100poeng! Takk! Det er vel fortsatt for lav score eller? Jeg ga 628kr. for det og foreløbig så er det ca. 627 for mye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå