Howard Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Cooler Masters nyeste miditower er av den romslige sorten og leveres fritt for blinkende lys og hylende sirener. Les mer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fikk lyst til og bytte kabinett. Har et Centurion 5 sort nå. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bra ikke alle produsenter lager kabinett med dill dall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Det er derfor CM er min favoritt når det gjelder kabinetter (Stacker ) , selv om Lian-li overbeviste positivt med sitt PC6070BSCANDV2 (dog litt lite) Endret 1. august 2007 av MrLee Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Like selvreklamen hos Cooler Master ...When it comes to PC chassis, no one does it better than Cooler Master. For years now, Cooler Master has been on the leading edge of PC chassis design.. Fikk nesten lyst til å bytte ut mitt kabinett da jeg så dette.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Nydelig kabinett Hater kabinetter med masse lys, som tror det er noe kult. Stilrent og uten dilldall: me want Endret 1. august 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så pent ut det. Men tror jeg holder meg til gode gamle Stacker. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så pent ut det. Men tror jeg holder meg til gode gamle Stacker. 9186886[/snapback] Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så pent ut det. Men tror jeg holder meg til gode gamle Stacker. 9186886[/snapback] 9186919[/snapback] Har stackeren selv, er kjempefornøyd !! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Slik jeg ser det er dette "stackeren for miditower klassen" Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Noen har skjønt det tydeligvis. Bortsett fra bullshit skruefri montering da så klart (liker å vite at tingene sitter fast). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Virker som et greit kabinett, som tidligere sagt, en slags midi-tower stacker (ikke noe for meg bytter ut stackeren pga at den er litt for liten) , selv om alle vifteplassene er litt kvasigimmick i mine øyne. Ellers er jo stål bra saker, alu er bare mas og ulempe. AtW Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ser bra ut. Har aldri hatt sansen for kabinetter som ligner amerikansk julepynt. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette så i alle fall meget bra ut med tanke på kjøling, noe jeg nok må fokusere på ved neste PC-oppgradering (planlegger SLI/Crossfire). Jeg tror dog at jeg holder meg til mitt Lian Li PC7BSCAND, jeg kan fremdeles montere noen vifter til i det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Cooler master er vel kjent for stort sett å produsere kabinetter uten blinkende lys osv.? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette blir mitt neste kabinett når jeg skal bygge ny maskin. Har hatt CM Stacker siden det kom, aldri vært så fornøyd med ett kabinett som det, og jeg har prøvd Lian Li, Chieftec, Aopen osv.. Så dette blir bra Stilrent og solid.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Cooler master er vel kjent for stort sett å produsere kabinetter uten blinkende lys osv.? 9188405[/snapback] Eneste lysene jeg vet som blinker på kabinettet er vel harddisk og strøm Lenke til kommentar
Forge Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det så rimelig heftig ut. Akkurat nå har jeg et billig Aerocool Nitron i sort(den 250mm-vifta gjør susen), men jeg skal innrømme at jeg fikk lyst på det der nå. Tror neppe jeg kommer til å skifte, men hvis jeg skal bygge en ny maskin en gang... Vel, jeg kommer ikke til å plages med kabinnetvalg ihvertfall. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Oh, ingen dør, syns det er bra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så bra ut det, men bestilte dette i går: ANTEC Nine Hundred Ultimate Gamer Case. Skal bli artig å flytte mitt 4år gamle oppsett over i ett nytt kabbis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå