Caddy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Tenkte å oppgradere litt i bilen, fra et ES element->kicker comp, ettersom en kamerat bare snakker positivt om den.. Men jeg trenger kasse... Bør jeg ha portet kasse eller lukket til dette elementet? Hører på det meste av musikk... Edit: omformulering Endret 1. august 2007 av Caddy Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du vet volumet på kasse nå, så vet du vel om det er lukket eller refleks kasse?? Er ikke samme volum på de ser du Personlig så ville jeg styrt unna kicker, de spiller tøft, men ikke spes pent... Koster litt mere en det smaker også... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Se edit... Hva anbefales? Store forskjeller? Vet at lukket kasse er på ca 22 liter, og portet ca det dobbelte.. Frister dermed med lukket.. Evt hvilke andre basselementer anbefales? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ville ha satset pengene på denne subben http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...products_id=442 Sinnsykt dyp bass. Er selv veldig fornøyd med ground zero å alt jeg har testet av dette merket har vist seg å være kvalitet. lukket kasse er væll å foretrekke, du slipper da blåselyder når du spiller høyt + at den spiller renere, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå