Gå til innhold

Noen bra horror spill?


Anbefalte innlegg

Hmm... *tenke tenke*.... *se på alder*... Hmmmmm....

 

3+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

7+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

13+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

16+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

18+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Husk å ikke åpne de som er over din alder! :thumbup: (stygge PEGI :mad: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silent Hill. Det første spillet i serien skremte vettet ut av meg flere ganger på min gamle Playstation. Jeg husker når man gikk rundt i skolen eller sykehuset også plutselig forandret alt seg og alt ble stygt og jævlig.. *brr*

 

Knallbra horrorspill!

 

Nå kan det kanskje være vanskelig og få tak i på pc da men det er ihvertfall det mest skremmende horrospillet jeg har spillt. Ellers så er sikkert de andre Silent Hill spillene bra og de får du jo på pc men jeg har ikke spillt dem enda så jeg kan ikke si noe om dem.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Resident Evil 4 er også helt supert, men det burde helst spilles på consoll (ps2 eller GC)

9187957[/snapback]

 

IMO er ikke RE4 skummelt i det hele tatt, bare veldig mye zombie-action. Det er helt forskjellig fra de forrige spillene.

9190644[/snapback]

 

De er ikke engang zombier. =) Selv syns jeg Resident Evil 1 og 2 er de mest skremmende i serien.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at RE4 er bra, men det har litt med forventingene å gjøre. Føltes ikke som de andre spillene i det hele tatt. Også merchants og han lille napoleon duden da. huff, føltes skikkelig "arcade" ut hvis dere skjønner. De kunne like gjerne kalt det noe helt annet - for et Resident Evil spill er det jo egentlig ikke :)

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at RE4 er bra, men det har litt med forventingene å gjøre. Føltes ikke som de andre spillene i det hele tatt. Også merchants og han lille napoleon duden da. huff, føltes skikkelig "arcade" ut hvis dere skjønner. De kunne like gjerne kalt det noe helt annet - for et Resident Evil spill er det jo egentlig ikke :)

9193591[/snapback]

 

Helt enig. Det eneste som er ordentlig Resident Evil med det spillet er characterne. (Som du spiller) Men ett bra spill er det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Prøv "The Thing". Den er gammel. Men jeg har spilt både HF-serien, Silent Hill, F.E.A.R, Resident Evil og masse andre. Har aldri var så redd som i Thing. :no:

Med alle sine ulemper den overrasket meg positivt. Det er mørkt, dødskald, guffent og skummelt. Våpen er alltid knapt tilstrekkelig, uansett hvor flink du til å skyte. :ph34r: Logiske oppgaver er realistiske, men du trenger ofte hjelp. Du kan ha opp til 3 soldater som kan hjelpe deg. Du må passe på at de stoler på deg, ellers så får du ingen hjelp, men du har ikke råd til å stole på dem. :no: Hver og en av dem er smittet og kan forvandle seg (og forvandler seg på en viss tidspunkt) til en uhyre, noe som gir deg ekstra stress. Du må være både en bøddel og ei dagmamma for soldatene sine. En avskyelig følelse å drepe sine egne for overlevelses skyld. :cry: Monstrene har en viss intellekt og du kan vente deg masse bakholdsangrep på uventede steder.

Dette var en første spill jeg fikk mareritter på grunn av.

Endret av Fuskepels
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...