Gå til innhold

Half Life 2 + Episode 1 - Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

Jaja, jeg har ikke prøvd Half Life 2 enda, så jeg synes kanskje det var på tide. Spillet virker utrolig bra :)

Så er spørsmålet, eller spørsmålene:

1. Hvor er det best å kjøpe Half Life 2 og Episode 1 fra? Steam? Nettbutikk?

2. Er det nødvendig med både Half Life 2 og Episode 1, eller er det nok med Half Life 2 Episode 1? Vil jo få en bra spilloplevelse, og det får du vel kanskje best ved å spille "Det Originale HL2" først?

Takk på forhånd!

Selvin

EDIT: For å være ærlig så skjemmes jeg egentlig over å ikke ha spilt Half Life :p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kjøpte jeg HL2, HL2: DM, HL2: Episode 1 og HL2: Lost Coast for 150 kroner over Steam. Det fungerte knirkefritt! :)

Men da er det vel sånn at jeg har de spillene "Livet Ut"? Jeg trenger ikke å betale for dem igjen senere?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det stemmer. Du har også tilgang til spillene dine på enhver PC med internett og Steam. Bare sørg for å holde Steamkontoen din for deg selv, og gi aldri ut passord eller brukernavn til andre, for dersom kontoen din blir stjålet har du ingen sjangs til å få tilbake spillene. Greit nok, common sense men det er mange som går på feller.

Mye av det samme gjelder dersom du blir tatt for juks - da er kontoen din ubrukelig til all onlinespilling. Jeg har en kompis som måtte kjøpe seg Counter-Strike på nytt for litt siden pga. dette ;)

Lenke til kommentar

Flott! :)

Jeg er ikke den som pleier å jukse i Online Spilling for å si det sånn, så det tror jeg ikke jeg skal være redd for. Det med kontoen er som du sier, rett og slett common sense! Så den skal jeg passe på :)

Takk for hjelp og tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...