Selvin Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Heisann alle sammen! Jaja, jeg har ikke prøvd Half Life 2 enda, så jeg synes kanskje det var på tide. Spillet virker utrolig bra Så er spørsmålet, eller spørsmålene: 1. Hvor er det best å kjøpe Half Life 2 og Episode 1 fra? Steam? Nettbutikk? 2. Er det nødvendig med både Half Life 2 og Episode 1, eller er det nok med Half Life 2 Episode 1? Vil jo få en bra spilloplevelse, og det får du vel kanskje best ved å spille "Det Originale HL2" først? Takk på forhånd! Selvin EDIT: For å være ærlig så skjemmes jeg egentlig over å ikke ha spilt Half Life Endret 1. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøpte det fra Steam og syntes det var veldig praktisk. Spill Half-Life 2 før Episode 1, siden gameplay og story bygger seg opp gjennom tittelene. Er ikke engang sikker på om man kan kjøpe Episode 1 alene uten HL2... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Da kjøpte jeg HL2, HL2: DM, HL2: Episode 1 og HL2: Lost Coast for 150 kroner over Steam. Det fungerte knirkefritt! Men da er det vel sånn at jeg har de spillene "Livet Ut"? Jeg trenger ikke å betale for dem igjen senere? Endret 1. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det stemmer. Du har også tilgang til spillene dine på enhver PC med internett og Steam. Bare sørg for å holde Steamkontoen din for deg selv, og gi aldri ut passord eller brukernavn til andre, for dersom kontoen din blir stjålet har du ingen sjangs til å få tilbake spillene. Greit nok, common sense men det er mange som går på feller. Mye av det samme gjelder dersom du blir tatt for juks - da er kontoen din ubrukelig til all onlinespilling. Jeg har en kompis som måtte kjøpe seg Counter-Strike på nytt for litt siden pga. dette Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Flott! Jeg er ikke den som pleier å jukse i Online Spilling for å si det sånn, så det tror jeg ikke jeg skal være redd for. Det med kontoen er som du sier, rett og slett common sense! Så den skal jeg passe på Takk for hjelp og tips! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 bør vel kjøpe Hl:1 Blueshift opposing force itillegg for og forstå hele historien, men de er og kjempebra spill alene! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kjøpte source over steam å gikk helt fint, fikk spillet med en gang og var ingen problemer, samt at det var veldig billig, så vil annbefale steam Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 bør vel kjøpe Hl:1 Blueshift opposing force itillegg for og forstå hele historien, men de er og kjempebra spill alene! 9193874[/snapback] Når det gjelder HL1 ville jeg heller ventet til Black mesa kommer ut. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja du har et poeng der men med tanke de utallige hacker angrepene der og folk går inn og ut av teamet der så vil det ta sin stund, og de tar kun HL:1 og ikke tilleggspakkene som er både interesante og en del av hele historien Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Sånn jeg har forstått det har de lagt bak seg hacker angrepene nå. Dette var i mai så kan jo håpe det kommer ut rudnt jul eller noe. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En kan jo aldri vite, mange prosjekter jeg vet om har blitt ødelagt av folk som bare tuller med at de ikke vil ha det. Egentlig et VELDIG kjent fenomen hvis du har vært borti Oblivion modding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå