Gå til innhold

*Løst*.Får ikke lagret documenter i Word 2003

Locci

Anbefalte innlegg

Dagen, sitt her med en pc på jobben som jeg ikke får lagret filer i Word på, det kommer bare en feil mld om at disken er full "noe den ikke er." når jeg prøver å stenge Word. Får heller ikke lagret filene, når jeg trykker på Ja for og lagre så lukker den ned lagrings vindue og ingeng ting skjer. Hvis jeg da prøver og stenge Word vindue så kommer beskjeden om jeg vill lagre det jeg har skrevet eller ikke.

Hvis jeg trykker nei så får jeg beskjed om at disken er full og at det derfor ikke kunne lagres.

Har testet med andre office programer "Excel etc" og der får jeg lov til og lagre filene, samt stenge ned vindue uten problemer.

Har også prøvd med notepad, der får jeg også lov til og lagre.

Har testa med tre reinstaller hvor jeg da har prøvd og installere det på forskjellige måter, uten at det har hjulpet noe.

Så jeg søker da etter noen kloke hoder som kanskje kan ha svaret jeg søker.

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjelder det alle dokumenter? Altså både nye dokumenter og dokumenter du har arbeidet med tidligere? Gjelder det både om du klikker Lagre-ikonet og om du klikker Fil -> Lagre eller Fil -> Lagre som? Hva står under Verktøy -> Alternativer -> Filplassering -> Dokumenter?

Lenke til kommentar

Normal.dot er grunnmalen som brukes for å hente inn standardinnstillinger for alle nye dokumenter. Den inneholder ofte en lang rekke elementer det kan være verdt å ta vare på, f. eks. makroer, egendefinerte verktøylinjer, autotekstoppføringer og stiler. Det kan være lurt å bare gi den nytt navn, f.eks. old_normal.dot og deretter starte Word på nytt. Det opprettes da automatisk en ny normal.dot og du kan deretter importere de innstillingene du ønsker fra Verktøy -> Maler og tillegg -> Assistent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...