julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 spm. står i topic, men jeg legger til noe også. Je glurer på hva slags klut ting som jeg unngår å herpe lcd-en med. Har Eizo FlexScan L565 PLACEO. Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker å støvsuge, og that's it ! Men du kan sikkert bruke en hvilken som helst ren klut....brillepusserklut er vel best ? Men ikke trykk hardt på skjermen, strøm av, og bruk vann kanskje er det nok, hvis ikke bruk litt såpe R Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 takk. Jeg så såvidt en artikkel på barbara.no eller noe, hvor det var en som tørket skjermen sin med jif klut, og sa denne var bra, men nå finner jeg ikke den artikkelen.... Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Våt dassrull! Enkelt og greit! Har gjort det mange ganger, er fortsatt ikke hærpa! Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ja dopapir er faktisk kjempegreier...porøs, luftig, billig og vannabsorberende + støver lite R Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 da må jeg vel bruke sånt "mykt" papir, og ikke "sparepapir" hehe Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Toalett papir anbefales ikke, det loer, løser seg opp og ikke minst trekker til seg for mye væske. Jeg anbefaler å bruke brillerens, eller spesial "våtservietter" til LCD skjermer. Disse får du i seriøse datarekvisita butikker. Hvis du skal bruke støvsugeren anbefaler jeg at du bruker en ekstrem myk pensel til å børste støvet av skjermen samtidig som du bruker støvsugeren. OBS OBS, forsiktig så ikke munnstykke på støvsugeren skraper borti skjermen, da kan du få en uopprettelig skade i form av ripe(er). En annen effektiv sak er disse statiske kostene med forskjellige farger. Du har sikkert sett de i hyllene hos Nille eller andre billigsjapper. Utrolig nok viser det seg at disse er svært effektive, og ikke minst skånsomme mot skjermen din. Sprut ALDRI noen form for væske direkte på skjermen. Hvis væsken renner ned i mellom skjermen og rammen, er det stor sjanse for at et eller annet går galt. Fukt alltid kluten, så har du kontroll på hvor væsken befinner seg. Disse tipsene gjelder også for CRT skjermer. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker brillekluten min til å tørke støv av min Eizo L565 skjerm. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det stod på min skjerm at den kan vaskes med teknisk sprit. Dette har jeg selvsagt ikke prøvd ettersom jeg ikke griser på skjermen min. Hva har dere dopapir på rommet etter anyway?? Ekle griser! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det finnes enkelte der ute som faktisk gidder å reise seg fra stolen for å hente litt toalettpapir for deretter gå og kaste det i bosset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå