Our_Kid_X Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hey! Sender denne meldingen på gamer.no, da jeg registrerer at vårt eget forum er nede for tiden. Som dere alle sikkert har fått med dere, så nærmer det seg utgivelse av Halo3! Og nå har altså Bungie også bekreftet 4 player coop... Så, med coop... ...blir det et nytt <nerd> "Fellowship of the ring/halo" </nerd>, eller vil folk nyte singleplayer i fred, og møtes til dyst i multiplayer? Jeg er faktisk villig til å sette av en helg for å spille gjennom spillet coop i legendary... "You have my RPG"! "You have my sniper"! Etc... Bindende tilbakemelding innen 26. september! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kunne du forklarer hva tittelen har med innholdet å gjøre? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ser det handler om halo. hvor får jeg fårhåndsbestilt 3`ern hen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kunne du forklarer hva tittelen har med innholdet å gjøre? Egentlig ingenting, men det er ett medlem av Team Pinata som snakker Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ser det handler om halo. hvor får jeg fårhåndsbestilt 3`ern hen? 9187181[/snapback] Her kanskje: absoluttspill.no Har selv fohåndsbestilt limited edition! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er faktisk villig til å sette av en helg for å spille gjennom spillet coop i legendary... Bindende tilbakemelding innen 26. september! 9186126[/snapback] Jeg er med uten tvil! Så lenge folk faktisk blir med å spille hele spillet fra begynnelse til slutt! Lordshaft er forøvrig også med bekreftet han igår. Regner med Kaiuss også er det. Som Team Pinata støttemedlem så stiller jeg i hvert fall... Selvsagt også ett krav at folk ikke har spilt gjennom campaign fra før!? Klippet litt fra en annen tråd her jeg. Du er litt sent ute ser du Our kid, og som du ser så tenkte jeg på deg Ååå dette er ubër nice news!! Det skal bli meg noe onlinespilling i høst føler jeg... Faen jeg må nesten kutte ut alle planer om noe som helst jeg. Dette kommer til å ta myyye av fritiden min hehe. 9182860[/snapback] Hør hør. Har vi en date for coop-spilling helgen spillet kommer, ladyshaft? Få med Kaiuss og kanskje Our kid!? Det tror jeg kunne blitt en slager. Må bare samkjøre pissepauser og slikt 9182902[/snapback] Ja det kan du ta deg håndfast i ræva på MToffy Det skal bli meg noen scener med mye morro her føler jeg! 9182914[/snapback] Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ser det handler om halo. hvor får jeg fårhåndsbestilt 3`ern hen? 9187181[/snapback] Her kanskje: absoluttspill.no Har selv fohåndsbestilt limited edition! 9187545[/snapback] er det noe forskell på de? limited og ¨den/de andre? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 limited er nesten som "special edition" mens legendary er med en mc hjelm som du kan bruke. Just kidding, en plast hjelm til pynt blir det vell. limited har sikkert noe concept art how to make halo 3 greier og lignende. litt mer stuff for og si det enkelt Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 limited er nesten som "special edition" mens legendary er med en mc hjelm som du kan bruke. Just kidding, en plast hjelm til pynt blir det vell.limited har sikkert noe concept art how to make halo 3 greier og lignende. litt mer stuff for og si det enkelt 9187679[/snapback] ok hvis jeg kjøper bare spillet her hva er forskellen på det og limited? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 limited har sikkert noe concept art how to make halo 3 greier og lignende. litt mer stuff for og si det enkelt Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hey! Enhver som jeg både har, og ikke har på friendslisten, er selvsagt velkommen til å bli med på en all-bender i Halo3. Det inkluderer selvsagt Toffy, som opptil flere ganger er tilbudt opptak i Team Piñata! Og ja, Toffy, det bør virkelig være et eksklusjonskriterium om man har spilt, lest, eller hatt noen som helst befatning med campaign tidligere ("nå kommer noe lite kult da, sjekk nå, sjekk nå!"). Hehe, håper ikke at hele broderskapet går til grunne over krangel om hvem som skal være Masterchief. Sånn sett er jeg grei, vil gladelig spille med en Elite. Da er det bare å fortsette å telle dager! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hey! Enhver som jeg både har, og ikke har på friendslisten, er selvsagt velkommen til å bli med på en all-bender i Halo3. Det inkluderer selvsagt Toffy, som opptil flere ganger er tilbudt opptak i Team Piñata! Og ja, Toffy, det bør virkelig være et eksklusjonskriterium om man har spilt, lest, eller hatt noen som helst befatning med campaign tidligere ("nå kommer noe lite kult da, sjekk nå, sjekk nå!"). Hehe, håper ikke at hele broderskapet går til grunne over krangel om hvem som skal være Masterchief. Sånn sett er jeg grei, vil gladelig spille med en Elite. Da er det bare å fortsette å telle dager! 9187836[/snapback] oh yes.. Jeg er også revnende likegyldig til hvilken figur jeg spiller med. Tror faktisk det kan være morro å være en annen en master chief slik at man kan se på hva master chief gjør for noe. Kanskje litt mer filmaktig? Når det gjelder mitt medlemskap i Team Piñata så skal jeg gjerne gå fra støttemedlem og over til fullverdig medlem når vi fyrer opp Halo multiplayer igjen. Det er fantastisk morsomt å spille med Piñata-gjengen. Er faktisk slik at jeg flere ganger har skrudd av boxen min når jeg har sett at det ikke er noen av godgutta som er online. Lettere homo-erotisk tankegang men det er jo vanskelig å unngå så lenge Ladyshaft er i nærheten Ser at 26.september er en onsdag!? Blir tøft å holde seg helt til helgen da, men skal klare det hvis vi får avtalt en 4-player der alle vil spille hele spillet og i tillegg ikke har spilt fra før. Vil tro det kan bli en meget fin opplevelse å spille dette coop når alle gjør det for første gang go go go. Storm the front Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Slapp av jenter....Dette ordner jeg! Jeg bestemmer som sagt ;-) hehe. Jeg tenkte jeg skulle forhåndsbestille selv, men bestiller jeg fra absoluttspill.no får jeg det før det kommer i butikken? eller får jeg det samme dagen som det har release i butikker ? PS!! Jeg er registrert på "våres" sider, men jeg får ikke logga inn verken til forumet eller noe annet der. Jeg får heller ikke registrert meg på nytt. Kan noen fikse dette? Men ja, alle er hjertelig velkommen til å være med på dette. Vi er jo best kjent med team Chrissjo eller hvordan det skrives. Men føler vi kan få det mye morro med Halo3 framover. La det bli en kanon høst Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er registrert på "våres" sider, men jeg får ikke logga inn verken til forumet eller noe annet der. Jeg får heller ikke registrert meg på nytt. Kan noen fikse dette? Vi er jo best kjent med team Chrissjo eller hvordan det skrives. Men føler vi kan få det mye morro med Halo3 framover. La det bli en kanon høst Team Chrissj!! Registrer dere på vår side da jentær! (se signaturen min) Men når du forhåndsbestiller er du avhengig at de du bestiller fra faktisk får inn nok på lager til og sende ut til alle forhåndsbestillingene, ellers så kan du bli sittende og vente noen dager. Og du skal få det på release dagen, men det er noen ganger man får det en dag før, og noen ganger en dag etter eller to. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 absoluttspill.no er vel kjent for at du har spillet før eller i det minste på releasedatoen. Uansett er jo launch midt i uken(onsdag) og jeg vil spille campaign i helgen. Så regner med å ha spillet klart til den dagen uansett. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg bryr meg ikke noe om sånne limited edition osv. så jeg holder meg trofast til butikken bort på hjørnet her. Er ikke noe stress om jeg må ut på releasedagen. Da vet jeg hvertfall at jeg får spillet på dagen ;-) Ja jeg signer med opp nå....Har sjekket og jeg har fri hele helgen Kaiuss har det med å stille 1 mann alle! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg bryr meg ikke noe om sånne limited edition osv. så jeg holder meg trofast til butikken bort på hjørnet her. Er ikke noe stress om jeg må ut på releasedagen. Da vet jeg hvertfall at jeg får spillet på dagen ;-) Ja jeg signer med opp nå....Har sjekket og jeg har fri hele helgen Kaiuss har det med å stille 1 mann alle! 9188481[/snapback] Bryr meg heller ikke om limited edition etc etc. Dessverre er den lokale elkjøpen min ikke flinkest i verden til å få inn spill kjappt. Jeg har derfor blitt meget glad i absoluttspill som sender meg spillet rett i postkassen. Fint å komme hjem fra jobb og vips der er spillet klart. Digger å slippe endeløs kø på posten Hehehe får håpe Kaiuss ikke får problemer med fullversjonen av Halo3 slik som han hadde problemer med mp-betaen i starten. Han fikk jo ikke spillt den på flere dager. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehehe får håpe Kaiuss ikke får problemer med fullversjonen av Halo3 slik som han hadde problemer med mp-betaen i starten. Han fikk jo ikke spillt den på flere dager. jeg hadde ingen problemer, jeg angrer bare noe vilt på at jeg nesten ikke orket og spille Betaen! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehehe får håpe Kaiuss ikke får problemer med fullversjonen av Halo3 slik som han hadde problemer med mp-betaen i starten. Han fikk jo ikke spillt den på flere dager. jeg hadde ingen problemer, jeg angrer bare noe vilt på at jeg nesten ikke orket og spille Betaen! 9188539[/snapback] Var kun Kaiuss som slet. Var noe krøll med ruteren hans tror jeg. Han hadde til og med tatt seg fri fra jobb for og spille og så virket ikke spillet :!: Det var synd på Kaiuss da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå