Gå til innhold

Åpne brystkassen min


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er veldig slank og føler at armene mine er slankere enn damer. Jeg har lyst til å åpne brystkassen og få former på hele kroppen min. Idag er jeg veldig slank, men vil ha mer formete kropp som vil gi meg mer sexy og maskulin form. Jeg har ikke magemuskler og føler at ryggen er svak. Jeg vil ikke bli booler, men se sunn ut. Ikke for kraftig og ikke for slank. Har dere noen treningstips, jeg jogger og svømmer, men driver ikke mer styrketrening, hvordan skal jeg legge opp program.

 

ser frem til svar :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hei,

 

jeg er veldig slank og føler at armene mine er slankere enn damer. Jeg har lyst til å åpne brystkassen og få former på hele kroppen min. Idag er jeg veldig slank, men vil ha mer formete kropp som vil gi meg mer sexy og maskulin form. Jeg har ikke magemuskler og føler at ryggen er svak. Jeg vil ikke bli booler, men se sunn ut. Ikke for kraftig og ikke for slank. Har dere noen treningstips, jeg jogger og svømmer, men driver ikke mer styrketrening, hvordan skal jeg legge opp program.

 

ser frem til svar :hmm:

9186112[/snapback]

hvis du vil bli stor å sterk men likevel ikke se ut som en boler, så må du løpe mye.

Tren styrke på studio, men løp ute i skogen. Sykle og svøm!

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg er veldig slank og føler at armene mine er slankere enn damer. Jeg har lyst til å åpne brystkassen og få former på hele kroppen min. Idag er jeg veldig slank, men vil ha mer formete kropp som vil gi meg mer sexy og maskulin form. Jeg har ikke magemuskler og føler at ryggen er svak. Jeg vil ikke bli booler, men se sunn ut. Ikke for kraftig og ikke for slank. Har dere noen treningstips, jeg jogger og svømmer, men driver ikke mer styrketrening, hvordan skal jeg legge opp program.

 

ser frem til svar :hmm:

9186112[/snapback]

hvis du vil bli stor å sterk men likevel ikke se ut som en boler, så må du løpe mye.

Tren styrke på studio, men løp ute i skogen. Sykle og svøm!

9251409[/snapback]

Ja, for man blir bolerstor med en gang. . .

 

Ikke vaer redd for aa bli seendes ut som en boler, for det tar MANGE aar med strukturert trening og et bra kosthold.

 

Bare spis mye og sunt og tren et fullkropps program, f.eks Release your Potential paa www.tn.no

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
hvis du vil bli stor å sterk men likevel ikke se ut som en boler, så må du løpe mye.

9251409[/snapback]

Lol. Du blir ikke seende ut som en boler med mindre du boler. Skulle du finne på å bli så dedikert og serriøs, samt ha perfekt annlegg for å bli svær(noe en syltynn fyr 99% sikkert ikke har) vil du kunne se det i så utrolig god tid i forveien at det neppe er noe problem.

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg er veldig slank og føler at armene mine er slankere enn damer. Jeg har lyst til å åpne brystkassen og få former på hele kroppen min. Idag er jeg veldig slank, men vil ha mer formete kropp som vil gi meg mer sexy og maskulin form. Jeg har ikke magemuskler og føler at ryggen er svak. Jeg vil ikke bli booler, men se sunn ut. Ikke for kraftig og ikke for slank. Har dere noen treningstips, jeg jogger og svømmer, men driver ikke mer styrketrening, hvordan skal jeg legge opp program.

 

ser frem til svar :hmm:

9186112[/snapback]

hvis du vil bli stor å sterk men likevel ikke se ut som en boler, så må du løpe mye.

Tren styrke på studio, men løp ute i skogen. Sykle og svøm!

9251409[/snapback]

 

Det er det dummeste jeg har hørt på flere dager - du aner ikke hva du snakker om. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ops glemte at det er mye vektfolk her.

Det jeg mente å si var at hvis man eksempel går på kreatin og ikke vil se ut som en fiskebolle(bokstavelig talt) så bør man trene mye kondisjon. Da får man fin kropp.

9252695[/snapback]

Du beviser noke en gang at du ikke aner hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Ops glemte at det er mye vektfolk her.

Det jeg mente å si var at hvis man eksempel går på kreatin og ikke vil se ut som en fiskebolle(bokstavelig talt) så bør man trene mye kondisjon. Da får man fin kropp.

9252695[/snapback]

Du beviser noke en gang at du ikke aner hva du snakker om.

9253119[/snapback]

Hey du jeg kunne svart et seriøst innlegg, men jeg orker ikke overbevise folk jeg bryr meg 0% om.

 

Men kan si at det ikke er naturlig å putte i seg masse pulver og så bli stor!

Lenke til kommentar
Men kan si at det ikke er naturlig å putte i seg masse pulver og så bli stor!

9253236[/snapback]

 

Like unaturlig som at folk har spiser for mye sukker og blir feit...

9253356[/snapback]

ehh.

Før i tiden var det status å være feit. Siden jo større du er jo mer penger har du til mat.

Du virker som en kroppsfiksert person. Du har den kroppen du har fått ferdig med det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hey du jeg kunne svart et seriøst innlegg, men jeg orker ikke overbevise folk jeg bryr meg 0% om.

 

Men kan si at det ikke er naturlig å putte i seg masse pulver og så bli stor!

9253236[/snapback]

Når du tror man blir seendes ut som en boler eller en fiskebolle etter styrketrening og kreatin uten å jogge ved siden av har du ingen aning om hva du snakker om. Har du noen gang trent selv og erfart hvor lang tid det tar å legge på seg muskler? Greit nok at deffing må til om du har mye underhudsfett og vil se markert ut, men det er fullt mulig å holde matinntaket under kontroll, så du ikke legger på deg så mye fett.

Lenke til kommentar
Hey du jeg kunne svart et seriøst innlegg, men jeg orker ikke overbevise folk jeg bryr meg 0% om.

 

Men kan si at det ikke er naturlig å putte i seg masse pulver og så bli stor!

9253236[/snapback]

Når du tror man blir seendes ut som en boler eller en fiskebolle etter styrketrening og kreatin uten å jogge ved siden av har du ingen aning om hva du snakker om. Har du noen gang trent selv og erfart hvor lang tid det tar å legge på seg muskler? Greit nok at deffing må til om du har mye underhudsfett og vil se markert ut, men det er fullt mulig å holde matinntaket under kontroll, så du ikke legger på deg så mye fett.

9253482[/snapback]

Trener 1-3 ganger om dagen. Er stor motstander av stoffer/pulver. Prøver å spise så økologisk som mulig. Jeg ser på meg selv som heldig, ettersom jeg har tilgang til de beste råvarene i verden. Noe som gjør meg sterk

 

Av de jeg har sett som trener mye vekter er at det blir større og eksplosivt sterkere. Jeg knuser dem derimot på alt som har med "egenkroppsvekt styrke" å gjøre.

Snakker litt utenom temaet nå, men jeg jeg vet mye!

Lenke til kommentar
Men kan si at det ikke er naturlig å putte i seg masse pulver og så bli stor!

9253236[/snapback]

 

Like unaturlig som at folk har spiser for mye sukker og blir feit...

9253356[/snapback]

ehh.

Før i tiden var det status å være feit. Siden jo større du er jo mer penger har du til mat.

Du virker som en kroppsfiksert person. Du har den kroppen du har fått ferdig med det.

9253451[/snapback]

 

Du skjønner ikke hva jeg skriver. Å hevde at proteinpulver er unaturlig impliserer at proteiner er unaturlig i pulverform. Dette er det samme som å hevde at karbohydrater er unaturlig i pulverform (sukker), og at effekten av å overdrive inntaket av begge er at en blir "stor".

 

Proteiner er proteiner. Meget grovt forenklet er kan du si at det er samma faen om du spiser kylling, egg, kjøtt, fisk osv eller om du drikker en proteinshake. En blir ikke stor ved å i hive i seg proteinpulver, pulveret er et kosttilskudd, et supplement til kostholdet ditt. Hvis en trener for å få større og mer markerte muskler må en ha et ganske dedikert kosthold, og etterhvert som en blir tyngre kreves det også mer næringsstoffer (mao, mer protein). Når en skal prøve å spise 200+g proteiner om dagen for å dekke behovet blir det fort både mer praktisk og mer økonomisk å kjøpe et kosttilskudd ala proteinpulver.

 

Og spør deg selv om proteinpulver egentlig er unaturlig. Det er akuratt det samme som du får i maten din, når du drikker melk eller spiser kjøtt. Er mel en unaturlig form av korn?

Lenke til kommentar
Hey du jeg kunne svart et seriøst innlegg, men jeg orker ikke overbevise folk jeg bryr meg 0% om.

 

Men kan si at det ikke er naturlig å putte i seg masse pulver og så bli stor!

9253236[/snapback]

Når du tror man blir seendes ut som en boler eller en fiskebolle etter styrketrening og kreatin uten å jogge ved siden av har du ingen aning om hva du snakker om. Har du noen gang trent selv og erfart hvor lang tid det tar å legge på seg muskler? Greit nok at deffing må til om du har mye underhudsfett og vil se markert ut, men det er fullt mulig å holde matinntaket under kontroll, så du ikke legger på deg så mye fett.

9253482[/snapback]

Trener 1-3 ganger om dagen. Er stor motstander av stoffer/pulver. Prøver å spise så økologisk som mulig. Jeg ser på meg selv som heldig, ettersom jeg har tilgang til de beste råvarene i verden. Noe som gjør meg sterk

 

 

Av de jeg har sett som trener mye vekter er at det blir større og eksplosivt sterkere. Jeg knuser dem derimot på alt som har med "egenkroppsvekt styrke" å gjøre.

Snakker litt utenom temaet nå, men jeg jeg vet mye!

9253505[/snapback]

Sier du at du trener opp til 3 dager pr dag? What? Hvis du ikke har formulert deg feil, er denne treningsmengden helt på trynet.

 

Det kan godt hende at du er sterkere enn andre når det gjelder "egen kroppsvekt", som du sier - men hva så? Who cares? Vi er alle forskjellige. Det er ikke sikkert at alle har samme mål som deg. Det er for mange kjekkere å løfte mye i deadlift i motsetning til å klare 20 pull ups fordi man veier 55kg. Og det at du hele tiden presiserer "jeg vet mye!", er jo vanligvis en indikasjon på det motsatte.

 

Hvorfor er du moststander av "stoffer/pulver" i.e proteintilskudd egentlig? Har du noe grunnlag for dette?

 

Selvsagt kan man ha veldig gode gener, og dermed legge på seg mye muskelmasse over relativt kort tid, men man vil allikevel ikke bli seende ut som en "boler". Faktum er at de aller fleste av oss må jobbe hardt, spise skikkelig, og ofte ta tilskudd ala proteiner for å bygge muskelmasse. I alle fall har jeg erfart dette hos både meg selv, og andre jeg kjenner som også trener.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Stian89:

Sier du at du trener opp til 3 dager pr dag? What? Hvis du ikke har formulert deg feil, er denne treningsmengden helt på trynet.

Det kan innebære styrketrening, løping/sykling/ski og så fotball/rulleskøyter/innebandy osv. Det er ikke vær dag men 3 ganger jeg i uka jeg har 3 økter.

 

Uansett så har du rett i det meste du sier sikkert, orker ikke diskutere!

Men jeg veier ikke 55 jeg veier 70kg:P

Lenke til kommentar
Uansett så har du rett i det meste du sier sikkert, orker ikke diskutere!

9255670[/snapback]

Hvis du ikke orker å diskutere, hvorfor logger du deg da inn på DISKUSJON.no og skriver inn latterlige og udokumenterte påstander uten rot i virkligheten!!

 

Og kan en moderator være så snill og forandre Topicen, takk. :)

Lenke til kommentar

det første du må gjøre er å finne ut hvor mye penger du vil legge i dette. Er du student har studentsamskipnaden din et så billig tilbud at det bare er å hive seg på hvis ikke må du vurdere treningsstudio.

 

Sett så opp en plan over treningen. Det er mage tips i treningsdelen her

 

Etterpå er det å fokusere på kosthold. Dropp det usunne og spis riktig å mye, det skal være tips om det også her.

 

Så er det bare å bite tenna sammen og trene, det er et helvetes mas i starten men så snart du får rutiner på det blir det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...