TST Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nytt barbarisk action-eventyr. Se videoen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 blir kansje bra. håper at det blir en god historie med et bra kampsysten Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Skjønner ikke at så mange kommer til å gidde å spille dette spillet i og med at age of conan kommer ut. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Skjønner ikke at så mange kommer til å gidde å spille dette spillet i og med at age of conan kommer ut. 9188399[/snapback] hehe, helt enig Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Skjønner ikke at så mange kommer til å gidde å spille dette spillet i og med at age of conan kommer ut. 9188399[/snapback] Selv om begge spillene baserer seg på Conan-universet, så tilbyr Age of Conan fra Funcom, og Conan fra THQ to helt forskjellige spillopplevelser. Førstnevnte er et massivt online rollespill, mens spillet det her video fra er et action-eventyr man kan nyte alene. Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Rart at ikke utvikleren av dette spillet og Funcom ikke har noe form for samarbeid, når begge selskap gir ut conan spill så tett... Hadde vært stilig om de hadde gått litt inn i hverandre (f.eks ting du gjorde action spillet ble fortalt om i AoC) Lenke til kommentar
Elektrotubby Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Æsj! Lei av at alle slike go'spill kun ska komme til konsoll!! Død over konsoll!! leve PC!! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skjønner ikke at så mange kommer til å gidde å spille dette spillet i og med at age of conan kommer ut. 9188399[/snapback] Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt gidder å spille Age of Conan i det hele tatt. Det her ser mye mer "Conanish" ut enn AoC noen gang vil gjøre. Trist men sant! Jeg kommer nok uansett ikke til å kjøpe det. Conan og magi? Ganske enkelt tragisk! Pluss jeg har aldri likt God of War, pluss jeg hatet det forrige Conan spillet som kom til konsol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg