Thor. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Inviterte en venn til og joine meg og broren min. Akkurat idet vi skulle hoppe i terningene i marioparty 8 fant vi ut at den ene kontrollen ikke reagerte på fekting. Kontrollene har ikke vært utsatt for alvorlige smell og vi har brukt stroppen 90% av tiden (siste 10 er i wii menyen, opera og slikt). Jeg testet alle 3 kontrollerne i wii sports og samme kontrollere4n hadde samme feil. Blir dette en garantisak? Den fungerte jo for 24 timer siden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det blir garanti sak viss den lyser blått og "skal" virke, men ikke gjør det Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Den virker halvveis. Jeg kan peke på skjermen men vifting av kontrollen går ikke. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vet dette er muligens et unødvendig spørsmål, men har du testet å skifte batterier, opp til flere ganger? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det har jeg sjekket. Men nå ser jeg noe merkelig når jeg slår på moten. Blinkemønsteret har endret seg til dette: ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ osv... (byttet farge til rød så det ble lettere synlig) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 De første blinkene viser batterinivået på kontrollen. Om "viftigen" ikke lenger fungere, gi den et litt kraftig slag. Den tåler mye, så du risikrere ikke å ødelegge den. Men gjøre det med håndflaten, ikke noe hardere. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg opplevde også at viftingen ikke fungerte en gang. Det var ganske frustrerende siden det var på samme dag som jeg fikk Wii. Heldigvis var det bare et slag som skulle til Endret 1. august 2007 av Alxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå