r0zie Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heisann, letet etter en bedre plass å poste, men fant desverre ikke det. Satt å leste i lokalavisen her i dag, og da kom det opp en agurkartikkel om den lokale mannen som står for spilleautomater. Han står nå uten jobb og lurer på hva han skal gjøre med spilleautomatene, og i den sammenheng gir han de vekk til de som vil ha en, ellers så går de på dynga. Jeg for min del har alltid hatt lyst på en, og spesielt nå som de er "ulovlige" MÅ det jo ha en verdi om f.eks 10 eller 20 år å ha en stående! Noen som har fått tak i en automat eller to ? Tar jo en del plass.. Mod; Er det noen bedre passende kategori å poste på så flytt gjerne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det bryt loven så vidt eg har skjønt, og difor kan ikkje vi hjelpe deg. Ikkje ta disse ord som lov ettersom eg er ikkje sikker. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bryter loven nei? Å få tak i en spilleautomat til å ha hjemme i gaming rommet? Nei nå tuller du fælt Skulle gjerne fått tak i en, men har ikke oppbevaringsplass. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det bryt loven så vidt eg har skjønt, og difor kan ikkje vi hjelpe deg. Bryter loven nei? Har du de hjemme til privat bruk er det ikke noen lover som er brutt vel? Skulle likt å vist fakta her men.. Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 http://www.handelsbladetfk.no/artikel.asp?...kturId=3&visa=1 Bryt ikkje loven å ha han, men bryt loven å bruke han. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 hørtes ut som en bra sparebøsse =) spille bort dine egne penger, å så en dag når du trenger penger, så går du til automaten Tror ikke det er noen lov for å ha disse i hjemmet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 kjenner noen som har det krone sillet hjemme, der man putta på kroner og skøt bortover med en knapp, og traff i slike båser som det da falt penger ut av, av og til. Disse kunne fått låv til å blitt igjen, bare laget en ny utgave sånn at den passer til dagens kroner ^^ Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil ha en! Det kan umulig være ulovlig å ha en stående hjemme?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Som sagt, du har lov å ha ein, men ikkje å bruke han. Ser ikkje heilt poenget med å ha han om du ikkje får brukt han. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er rimelig sikker på at det ikke er noe lov mot å bruke den når det er du selv som eier og den står på privat område? Noe sånt kan jo ikke håndheves likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har no sendt spørsmål til Norsk Tipping om akkurat detta. Vi får vente og sjå på kva svaret blir. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil ogsa ha dette ma sjekkes opp i, senere. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil ha Sparebøsse =D Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Er vel ikke lenge til det kommer en tråd "Bilde av din spilleautomat!" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe, pappa har jobbet med dette i mange år så har en del. Alt fra jukebox, enarmet bandit, gammelt 1kr spill og gammel flipper til nye.. Gir et morsomt rom med noen satt opp Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Norsk Tipping? Hva har dem å gjøre med spilleautomater? Her er det LOTTERITILSYNET som styrer skuta. Spilleautomater er lovlig til privat bruk, men kan ikke brukes på "svartemarkedet". Jeg har skaffet meg en spilleautomat selv til gutterommet hjemme, med barkrakk og det hele, og jeg fikk beskjed om at det var lov å ha den, og bruke den, men ikke til illegalt bruk, dvs la andre bruke den. Kan legge til at jeg har hatt en "knipseautomat" i 4 år. Da har jeg brutt loven i 4 år gitt Folk som ikke vet hva dem snakker om, bør ikke slenge ut med kommentarer "nei, det er ikke lov" osv etter hva dem TROR! Endret 1. august 2007 av ReVolvolution Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er fult lovelig å eie spilleautomater, men det å tjene penger på de er ulovelig.. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Stemmer.. Akkurat som en politiradio. Lov å eie, lov å bruke, ulovlig å misbruke den! Endret 1. august 2007 av ReVolvolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå