Gå til innhold

Spilleautomater! Har du fått tak i en?

Anbefalte innlegg

Heisann, letet etter en bedre plass å poste, men fant desverre ikke det.

Satt å leste i lokalavisen her i dag, og da kom det opp en agurkartikkel om den lokale mannen som står for spilleautomater. Han står nå uten jobb og lurer på hva han skal gjøre med spilleautomatene, og i den sammenheng gir han de vekk til de som vil ha en, ellers så går de på dynga.

Jeg for min del har alltid hatt lyst på en, og spesielt nå som de er "ulovlige" MÅ det jo ha en verdi om f.eks 10 eller 20 år å ha en stående! :w00t:

Noen som har fått tak i en automat eller to ? Tar jo en del plass..

Mod; Er det noen bedre passende kategori å poste på så flytt gjerne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det bryt loven så vidt eg har skjønt, og difor kan ikkje vi hjelpe deg. Ikkje ta disse ord som lov ettersom eg er ikkje sikker. :)

Lenke til kommentar

kjenner noen som har det krone sillet hjemme, der man putta på kroner og skøt bortover med en knapp, og traff i slike båser som det da falt penger ut av, av og til.

Disse kunne fått låv til å blitt igjen, bare laget en ny utgave sånn at den passer til dagens kroner ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Som sagt, du har lov å ha ein, men ikkje å bruke han. Ser ikkje heilt poenget med å ha han om du ikkje får brukt han.

Lenke til kommentar

Norsk Tipping? Hva har dem å gjøre med spilleautomater? Her er det LOTTERITILSYNET som styrer skuta.

Spilleautomater er lovlig til privat bruk, men kan ikke brukes på "svartemarkedet". Jeg har skaffet meg en spilleautomat selv til gutterommet hjemme, med barkrakk og det hele, og jeg fikk beskjed om at det var lov å ha den, og bruke den, men ikke til illegalt bruk, dvs la andre bruke den.

Kan legge til at jeg har hatt en "knipseautomat" i 4 år. Da har jeg brutt loven i 4 år gitt :D

Folk som ikke vet hva dem snakker om, bør ikke slenge ut med kommentarer "nei, det er ikke lov" osv etter hva dem TROR! :thumbdown:

Endret av ReVolvolution
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...