dinosauren Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei Jeg har en Nokia N70. Jeg var nylig på ferie til Kroatia, og der fungerte mobilen fint. Under ferien dro vi inn til Bosnia og der klarte ikke mobilen å få inn en operatør. Jeg prøvde da å søke manuelt etter operatør, og jeg fikk opp noen alternativer. Ta jeg trykket på alternativene fikk jeg bare opp meldingen: Ingen tilgang! Jeg har netcom youngtalk. Min mor har en gammel Sony Ericsson og den fungerte helt fint. Noen som vet hvorfor dette problemet oppstod? Takk Lenke til kommentar
tuppeline Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er fordi YoungTalk ikke fungerer i Bosnia. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hvordan vet du det? I hvilke andre land fungerer det ikke? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvordan vet du det? I hvilke andre land fungerer det ikke? 9187645[/snapback] Hvis du sjekker på netcom.no, så kan du se hvor det fungerer med YoungTalk. Velg land og abonnementstype, og trykk på "Vis priser". https://netcom.no/priser/utland/mobilutland.html Hvis det er helt blankt i feltene for priser, kan man ikke bruke abonnementet i det aktuelle landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå