abrakadabri Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg nettopp blitt 24 år, jeg har hatt et fint liv så langt uten krig og elendighet. Men livet mitt har ikke begynt skikkelig å leve for meg. Skole frem til militæret, 1 år i militæret, skole/studier i 3 år (IT Bachelor) i samme by som jeg bor (bodde hjemme), jobbet 1 år med IT support via telefon blant annet. Spørsmålet er nå; hva gjør jeg? Jeg har en bestemor som jeg besøker stadig og "klarer liksom ikke reise fra byen". Jeg burde vel egentlig dradd bort og fått nye impulser eller noe, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Studere på Hawaii, studere noe mer økonomi? HW forumet har gitt meg svar, don't let me down... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er du tøff nok reiser du jorda rundt og lærer deg litt om "livet". Jobber deg rundt, og lærere å ta deg frem og leve sparsommelig. Mange tror det er en ferie, men dette er en virkelig livets skole. Denne opplevelsen vil du sette stor pris på, og det er noe næringslivet også setter pris på. Hadde jeg vært 24, hadde jeg ikke nølt engang. Jeg hadde kjørt på som juling. Verden ligger der for dine føtter... det er bare å ta et skritt så er du i gang mot din livs reise Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er du tøff nok reiser du jorda rundt og lærer deg litt om "livet". Jobber deg rundt, og lærere å ta deg frem og leve sparsommelig. Mange tror det er en ferie, men dette er en virkelig livets skole. Denne opplevelsen vil du sette stor pris på, og det er noe næringslivet også setter pris på. Hadde jeg vært 24, hadde jeg ikke nølt engang. Jeg hadde kjørt på som juling. Verden ligger der for dine føtter... det er bare å ta et skritt så er du i gang mot din livs reise 9185816[/snapback] Kjøp deg en 28 fots seilbåt og dra jorda rundt med noen... søk etter en seilkompis på nettet!" www.sorgenfri.com! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du er for inngrodd i byen din. Virker som om du innser det selv og. Så ja, kom deg ut og studer i Hawaii eller hvor som helst. Ta ansvar for ditt eget liv og gjør det som du selv vil og ikke det som andre vil du skal gjøre. Høres enkelt ut, men er vel ikke alltid det. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvor kan man finne informasjon om slikt? studere andre plasser etc. Hadde tenkt til å stikke til USA men var 1 mnd for gamme til å få det dekt, men kunne tenkt meg litt fram i tid å studere/jobbe i utlandet:D Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Drikk mere alkohol. Det løser alle problemer Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Støtter oivind_dahle sitt forslag. Do it. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Gå ut litt. Se om du treffer ei fin dame du kanskje kan ta med deg jorda rundt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jorda rundt er kanskje litt i meste laget som en start. Å flytte til en annen by alene hadde hjulpet endel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå