Gingen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei sann. Jeg har bestilt en bærbar data med 1 brikke på 2 GB ram. Er det bedre med 2 brikker på 1 GB ram, eller har det ikke noe å si? Jeg bestilte 1 brikke på 2 GB fordi da kan jeg oppgradere til 4 GB. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Vis du har 2like rambrikker så får du vel noe som kalles "Dual Channel" ? Dette er vist utroooolig bra Endret 2. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er vel en minimal forskjell, ikke veldig merkbart akkurat Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Men hvorfor er det mange som sier; Kjøp heller to av disse, slik at du får dual channel- blablabla da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Forde de ikke vet bedre , neida , eneste er at minnebåndbredden dobles, noe som er litt stort i seg selv. Men, hvis han videre planlegger og smelle inn 2 gig til, så ender han jo opp med dual-channel uansett... Og da mene jeg det er bedre og ha en brikke på 2 gig nå, og heller slenge inn en til senere, enn og sitte der og surmule over 2 gig om et halvt år, uten mulighet for og oppgradere uten og bytte en eller begge brikkene, og ikke få solgt de for en shit... Lenke til kommentar
Gingen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå