Gå til innhold

Bekjent sende pakke fra Canada, tollfritt?

Anbefalte innlegg

er nok ikke posten som må motbevise at det ikke ar gave,er nok den som står som mottaker  som må bevise det gitt.

prøvde selv å si at det var en bekjent som hadde sendt pakken til meg,tror du det hjalp??nei,gjorde ikke det gitt,fikk bare beskjed om skaffe besvis på at det virkelig dreide sog om gave.

tror du virkelig at posten slipper gjennom alle pakker som er merket gave,har verdi under 1000nok,og som ikke har kvittering?

hvis du tror det,da har du nok ikke handlet mye fra utlandet,har vel snart 1000kjøp fra utlandet de siste 2-3 årene,vil tippe på at ca 50% av disse har vert merket som gave,og verdi godt under 1000nok,og det er ikke mange av disse som har godt rett igjennom tollen.

dette gjelder pakker,og ikke brevpost,brevpost slipper endel lettere gjennom tollen har jeg merket.

9201786[/snapback]

Men hvis det er en gave, så har man ikke kvittering da....

Hva mener posten holder som "bevis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke hva som holder som bevis for dem,gadd ikke å spørre,da jeg uansett ikke hadde klart å fremlegge noe bevis på at det var gave.

men skulle da tro at et tlf nummer til avsenderen i det landet holder?.

men uansett så er vel ikke dette et problemstilling nå?

det som jeg har nevnt,er mine erfaringer,og som kan skje andre.

er ingen garantier at posten slipper gjennom alle pakker som er merket som gave,og med verdi under 1000nok.

for de(posten)er selvsagt klar over at mesteparten av pakkene som er merket som gave,ikke er gavesendinger.

Lenke til kommentar
Vær obs på Sonelås på DVD-spiller og seff det at du ikke har den norske kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven i ryggen.

9201928[/snapback]

Dette er ikke noe problem, vi lever tross alt i 2007, de fleste spillere takler andre regioner, hvis ikke er det bare inn med en kode som man lett finner på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...