Howard Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Med G9-musen frister Logitech spillerne med store muligheter for tilpasning. Les mer Lenke til kommentar
ukcs Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Med G9-musen frister Logitech spillerne med store muligheter for tilpasning. Les mer 9185559[/snapback] Spennende. G9 er nok første musen etter mx518 som frister meg til å bytte Lenke til kommentar
Bucho Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Aaaaa nei! Eg kjopte nettopp G5 2007 ed. G9 ser bedre ut, mye bedre ut en alle andre muser eg har sett foer. Skikkelig lekkerbisken Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Trodde laser var ut i gamingmus sammenheng eg? Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Uff, for et jallaprodukt... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 steikestygg! heller G5! så ut som en konseptmus Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Via SetPoint-programvaren kan man lage sin egen profil, lagre denne i det innebygde minnet i musen, og ta profilen med seg overalt. Inntil fem profiler kan lagres samtidig, og man trenger ikke å installere SetPoint-programvaren på maskinen for å få profilene til å virke. Profilene aktiveres med en knapp på undersiden av musen. I profilen kan man lagre egenskaper som tastaturmakroer, DPI-innstillinger og LED-fargeinnstillinger. Eg forstår ikkje heilt korleis ein kan lagre tastaturmakroar og få dei til å fungere utan å ha SetPoint køyrande, stemmer dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Eg forstår ikkje heilt korleis ein kan lagre tastaturmakroar og få dei til å fungere utan å ha SetPoint køyrande, stemmer dette? 9185720[/snapback] Det er jo ingenting i veien for at en HID-enhet kan sende tastaturkommandoer over USB. Tidligere har makroer blitt lagret i programvaren og blitt trigget av et trykk på en knapp. Nå er kommandoen lagret i musen, og i stedet for at knappeetrykket sender et "knappesignal" så sender det tastaturmakroen. Endret 1. august 2007 av enden Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kjøper den på flekken hvis det kommer mx 518 style "skall" til den, sånn som den er nå er den jo stygg som F og fingermus-utformet.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Idioti å lage en spill-lasermus når tester viser at de suger på raske bevegelser. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hvorfor alle disse jallafunksjonene når gamere heller vil ha flest mulig funksjonstaster på musa? Daniel Endret 1. august 2007 av danilovic Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Idioti å lage en spill-lasermus når tester viser at de suger på raske bevegelser. 9185793[/snapback] Hvor står det? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Idioti å lage en spill-lasermus når tester viser at de suger på raske bevegelser. 9185793[/snapback] Har du testet denne musen? Hvis nei: Hvordan kan du da påstå at den er treig og dårlig på raske bevegelser?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Idioti å lage en spill-lasermus når tester viser at de suger på raske bevegelser. 9185793[/snapback] Har du testet denne musen? Hvis nei: Hvordan kan du da påstå at den er treig og dårlig på raske bevegelser?? 9185836[/snapback] Nå var det vel snakk om laser generelt og ikke denne musa spesielt? Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Idioti å lage en spill-lasermus når tester viser at de suger på raske bevegelser. 9185793[/snapback] Har du testet denne musen? Hvis nei: Hvordan kan du da påstå at den er treig og dårlig på raske bevegelser?? 9185836[/snapback] Nå var det vel snakk om laser generelt og ikke denne musa spesielt? 9185861[/snapback] Jo men selv lasermus har ingen abolutt grense Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 wow.... den der var vel kanskje den styggeste musen jeg har sett lansert på noen år. -Stigma Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 G9 Syns den ser bra ut den der, klikk på "andre visninger" oppe til høyre for flere bilder Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 For et troll av en mus, ser ut som den er bygd av reservedeler Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Likte utseende. Endelig litt utradisjonell design... Dog den minte litt om Fatal1ty musa til Creative. Men er spent på hvordan denne er å holde. Den ser jævlig ut, men har trua på at den kanskje er god å holde. Keep it up Logitech! Kudos fra meg iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå