Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg gikk gjennom arkivet her om dagen, og fant et bilde fra fjoråret. Etter en heftig omgang i Photoshop satt jeg igjen med to versjoner. Kritikk og synspunkter ønskes, ettersom jeg ikke greier å bestemme meg for hvilken jeg skal forkaste. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg likte det blå absolutt best. Får en vinterfølelse av det, tidlig morgen uten noen lyder og man går langs veien mens det knaser litt under skoene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg likte og det blå best. Ved første kikk syns jeg det mørke var best men etter å ha studert litt skiftet jeg mening. Grunnen er at i det blå så syns de husene i bakgrunnen best og siden du ikke har redigert det bort regner jeg med at du ønsker å ha dem der. Også var det andre litt mørkt ellers også. Men jeg likte stemningen det mørke gav meg. Så konklusjonen min er at jeg likte det blå ørlite bedre enn det andre. Forresten veldig fine bilder av treet. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) det blå er definitivt best, men jeg følte det ble for mye tom himmel, så jeg ville nok croppet det litt.. og har du prøvd å få frem litt mer detaljer og tekstur, f.eks. steinene og fortauet? kanskje fjerne husene også? Endret 1. august 2007 av hardmongo Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Takk for all responsen hittil. Jeg har ikke arbeidet så veldig detaljert med bildene. Det har kun blitt foretatt grunnleggende inngrep som beskjæring, justering av levels, og så videre. Apropos beskjæring; hvordan er den? Etterå ha studert litt, har jeg funnet ut at det første bildet har et bedre snitt enn det andre. Men hva mener dere? Endret 1. august 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 tror jeg liker det første best, men er litt usikker.. vanskelig å si siden det er såpass forskjell på bildene jeg cropper jo de fleste av mine kvadratiske, og jeg tror det kunne passet her også.. men det er jo smak og behag.. prøv første utsnittet, men crop litt av himmelen Lenke til kommentar
netrex Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Disse var virkelig flotte Det de gir meg forskjellig følelse når jeg ser på de, usikker på hva med den lilla, men den blå gav meg følelse av kulde og ensomhet. Veldig gode bilder begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå