Gå til innhold

Arcade Fire, Oslo Spektrum, 4.11.2007

Hewitt

Anbefalte innlegg

Arcade Fire måtte avlyse sin Sentrum Scene-konsert tidligere i år på grunn av sykdom, og gjorde delvis opp for det ved å stille på Hovefestivalen. Men til de som ikke fikk sett dem på Hove, eller som bare vil se dem enda flere ganger, kommer de til Oslo Spektrum 4. november!

Arcade Fire til Oslo Spektrum

Billettsalget starter mandag 6. august.

Noen som har tenkt seg på denne? Vurderer det sterkt selv, har så enormt lyst til å se dem live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha perfekt for meg! Jobba den uka Hove var, og var ikke 18 enda da de skulle spille sist. Noe jeg blir om noen få uker. Jeg har sett flere live opptredner fra dem og en kompis av meg var på Hove sa de var noe av det beste han har sett.

Jeg skal søren meg ha billett til konserten, og takk for at du nevnte dette. Arcade Fire er et av mine favorittband de nesten to siste årene, hvertfall siden Funeral kom ut.

Lenke til kommentar

Skal begynne 19.30, si de kommer på nærmere kl. 20 for sikkerhetsskyld og spiller maks to timer. Tipper de er ferdig litt før kl. 22. Selv må jeg rekke et tog fra Oslo S som går 22.47, så jeg håper de ikke kommer på en time for sent og slikt, men jeg tror ikke Arcade Fire er den type band som drøyer noe jævlig.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg må vente til lønninga i slutten av månden for å bestille ser det ut som nå, men tror nok at det går fint. Det som er litt fint med Arcade Fire og lignende er at de som kjøper billettene der er vel som oftest fans av bandet og billettene går ikke akkurat så fort selv om de er kanskje en av de mest populære banda innen indie-sjangern om dagen.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Dagbladet presterer å gi konserten terningkast 3. Javel? Skivebom, spør du meg.

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/05/517220.html

Er ikke enig i selve anmeldelsen, men jeg gir også maks terningkast 3 til denne konserten. Lyden var rett og slett helt forferdelig. Lydbildet var bare en eneste stor graut... Veldig synd, for dette er en av de konsertene jeg har gledet meg mest til. Også veldig synd at de ikke spilte på Sentrum Scene - tror lyden ville vært betraktelig bedre der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...