itavd1 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei! Har et problem med nye PCer og Concorde som jeg skal prøve å forklare best mulig. Trolig er det bare andre som har hatt problemet eller som bruker Concorde som kan hjelpe. Når A jobbet med IT i bedriften gikk det helt fint å sette opp nye PCer med Concorde, mail og alt som skulle være av programmer. Så begynnte B i jobben og fikk opplæring av A. Når B skulle sette opp PCer hendte det av og til at nye PCer hang seg opp i bruken av programmet Concorde. Nå var det tid for at C (meg) skulle begynne i jobben og få opplæring av B. (PS! A er ikke til å få tak i lenger.) Nå skjer det nesten hver gang at Concorde låser seg på nye maskiner. Dersom jeg logger meg på via Citrix og bruker Concorde, skjer ikke dette problemet. Så for meg er det ikke et stort problem. Men irriterende for de som alltid må logge på via Citrix. (Det går 2min ekstra, men dere vet sikkert hvordan folk er ) Er det noen som har vært borti samme problem eller noen som kan hjelpe? Vi bruker Win XP, serveren har versjon Win 2003. Concorde har versjon 3.5 Noe mer dere behøver å vite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå skjer det nesten hver gang at Concorde låser seg på nye maskiner. Dersom jeg logger meg på via Citrix og bruker Concorde, skjer ikke dette problemet. Vi bruker Win XP, serveren har versjon Win 2003. Concorde har versjon 3.5 Noe mer dere behøver å vite? 9185481[/snapback] Distribueres Concorde over Citrix til brukerne, eller er det slik at noen har de fast installert og noen kjører de over luften? Jeg kan tolke teksten din på begge måter, men antar du bare har problemet når du installerer det lokalt. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Det er bare problem når jeg logger meg på lokalt på pcen ja. Ikke problemer når det kjøres i luften Men når det er installert lokalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå