kpsoppen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) kan jeg få et tips om et bra musikk avspillings program som er grattis?? tar med glede imot linker Endret 1. august 2007 av kpsoppen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Avspilling? Organisering? Arkivering? Komponering? Gi oss mer info, mann! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 For avspilling av enkeltlåter er Winamp gratis og godt. For større musikksamlinger hvor du gjerne vil ha bedre oversikt er mitt førstevalg MediaMonkey, selv om nyere versjoner av Winamp også inneholder et bibliotek for organisering av filene dine. MediaMonkey kan også fås i norsk språkdrakt, dersom dette er foretrukket. Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 For avspilling av enkeltlåter er Winamp gratis og godt. For større musikksamlinger hvor du gjerne vil ha bedre oversikt er mitt førstevalg MediaMonkey, selv om nyere versjoner av Winamp også inneholder et bibliotek for organisering av filene dine. MediaMonkey kan også fås i norsk språkdrakt, dersom dette er foretrukket. 9185389[/snapback] takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå