Øystein.F. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ein ekte ninja brukar mesteparten av tida si på å stå i ro. Stå i ro og vente, vente lenge. Les mer Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så veldig, veldig skuffende. Jeg må faktisk si at jeg gledet meg stort til å få spilt denne tittelen, men akk. Sånn kan det gå. Jeg skjønner ikke hvordan noen utviklere kan ta så geniale konsepter og ende opp med å grise de til så forferdelig. Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kjedelig når utviklerne ikke er interessert i hverken å lage et godt spill eller utnytte maskinvaren til xboxen. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Testet demoen for et par dager siden... anmeldelsen her er veldig lik det inntrykket jeg satt igjen med etter den lille stunden jeg testet makkverket! Synd at et sånt konsept kan bli misbrukt til de grader. Skuffa. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette spillet er rett og slett herlig! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Skjønner ikke hvorfor de sa filmen var beregnet folk med lav IQ. Jeg syntes den var bra jeg.... Jeg liker Ninjaer jeg... Synd at dette spillet skulle bli så dårlig. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Meget bra spill.Noen som vet hva den hemmelige achievementen er?Eneste jeg mangler. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Meget bra spill.Noen som vet hva den hemmelige achievementen er?Eneste jeg mangler. 9204348[/snapback] Ta en titt på her. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Meget bra spill.Noen som vet hva den hemmelige achievementen er?Eneste jeg mangler. 9204348[/snapback] Ta en titt på her. 9205890[/snapback] Tnx,manglet 50 Tomikichi kills.Hmm trodde jeg hadde slaktet alt som kunne krype og gå.Får finne den som slapp unna hehe..Fant han på mission 7,alt unlocked finaly Endret 5. august 2007 av Dvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg