Gå til innhold

Styr unna denne nettbutikken.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ca 5 spill derfra.Alle var i prisklasse 199.Det ene,[chromehounds,møkkaspill forresten],var uten plastomslag og forsegling noe jeg reagerte på.Selve spillet såg ut som det var brukt,men ellers har det vært rask levering og ingen problemer ellers.Kommer nok til å handle der fremover også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MEN et viktig forbehold!

Siden lageret ligger i Danmark må man ikke bestille noe som koster mer enn 199,- pr. stk. hvis man vil unngå fortollingsgebyr og norsk mva. Da blir det raskt billigere å .

9197052[/snapback]

mener jeg har lest i annen tråd at du kan bestille for over 200kr og unngå toll, en eller annen avtale som playx har gjort med et norsk firma.

Hvorfor jeg skal styre unna playx.no skjønner jeg ikke helt.

9220467[/snapback]

Det kalles moms-svindel. Det finnes ingen avtaler som gjør at du kan styre unna det :p

Lenke til kommentar
Melding til alle: absoluttspill.no har best utvalg*service!  :thumbup:

9189074[/snapback]

Skriver under på at AbsoluttSpill har god service.

Den som driver den butikken kan være stolt av sine ansattes innstilling til kundebehandling.

Når det gjelder utvalg og pris er det mere farlig å være bastant. Enkelte ganger må jeg til andre for å finne mitt spesielle ønskemål..

Men, - jeg er kunde hos AbsoluttSpill, og angrer ikke på det!

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er andre som stusset på det, men når jeg skulle registrere meg på siden måtte jeg skrive inn personnummeret mitt. Noe jeg aldri har gjort hos noen andre nettbutikker. Virker ikke veldig normalt :hmm:

9237248[/snapback]

Joda, for å verisifere alder :)

Lenke til kommentar
Playx.com og playx.no er to helt forskjellige ting ...

Edit: Jeg var ikke den eneste som har brent meg der nei.

9239843[/snapback]

Veldig enig med Agres, her. PlayX.com og PlayX.no er rimelig forskjellig ja. Selv om PlayX ikke er helt på topp når det gjelder spill, er de veldig god når det gjelder filmer. Prøv heller Gamezone.no

Lenke til kommentar

mener jeg har lest i annen tråd at du kan bestille for over 200kr og unngå toll, en eller annen avtale som playx har gjort med et norsk firma.

Hvorfor jeg skal styre unna playx.no skjønner jeg ikke helt.

9220467[/snapback]

Det kalles moms-svindel. Det finnes ingen avtaler som gjør at du kan styre unna det :p

9234127[/snapback]

Noe jeg søkte opp:

Fra 12.7.2007 har Playx inngått avtale med TNT i Norge som er din momsagent. TNT sørger for at dine varer innfortolles og avgiftbehandles i Norge etter norske regler. Kostnadene ved dette beregnes ut i fra den vareverdi varen har. I totalsummen du betaler for ordre under utsjekking fra handlekurven er disse kostnadene tatt med, og playx sørger for avregning på dine vegne ovenfor TNT i Danmark. Det betyr at du slipper posten beandlingsgebyr på kr 80,- og vil få raskere levering.

Så nei, det er nok ikke snakk om moms-svindel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...