Gå til innhold

Styr unna denne nettbutikken.

Anbefalte innlegg

Ok, driver og leter etter en nettside som seler GTA 4 Special Edition. (hvis noen veit om en norsk nettside til en hyggelig pris, vær så snill og send meg en PM ;) )

Mens jeg blar igjennom nettsiden om ting som skal komme den nærmeste tid så har playx.com lagt ut Crysis til xbox360 for salg til 559kr. Dem har til og med lagt inn en liten rabatt så dette virket veldig "gjennom tenkt ut".

Ja ha, dette er vel ikke bekreftet fra spillprodusenten selv? Eller er den en nyhet som har flydd meg forbi. Fikk et lite håp, men samtidig så tror jeg ikke på dette.

DISKUTER! :cool:

Link: playx.com

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens jeg blar igjennom nettsiden om ting som skal komme den nærmeste tid så har playx.com lagt ut Crysis til xbox360 for salg til 559kr. Dem har til og med lagt inn en liten rabatt så dette virket veldig "gjennom tenkt ut".

Dette er eksempel på sider som gjør alt for å få besøk på siden.

Dette er eksempel på sider jeg ikke stoler på.

Lenke til kommentar
Enig. For noe tull. Snakk om og drive tvilsom butikk. Ikke minst lure kunder som ikke følger med på nyhetene. Blir kvalm.

9190316[/snapback]

Flott! Eg vurderte å bestille et par spill derfra. No trur eg at eg velger en anna butikk. Takk skal du ha. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke dette mot kjøpsloven? villedende reklame for noe dem ikke har? Ren svindel? Dem sier at dem ikke trekker pengene av kontoen før varen er sendt. Men da sitter butikken der med en fot innenfor og har "fått en ny kunde uansett"..

Synes dette burde blitt tatt opp videre.

Lenke til kommentar

Samme sjappe som jeg fikk en brukt kopi av Just Cause fra.. ingen embalasje, og de hadde skrapt vekk noen klistremerker fra coveret.. sånn brun teip gugge satt igjen!

Kan jo også legge til at det havnet i postkassa 6-7 uker etter jeg bestilte å betalte!

De kan annonsere Halo 3 Legendary til 99kr, men ikke snakk om at jeg handler aldri derfra igjen

Lenke til kommentar

"Mens jeg blar igjennom nettsiden om ting som skal komme den nærmeste tid så har playx.com lagt ut Crysis til xbox360 for salg til 559kr. Dem har til og med lagt inn en liten rabatt så dette virket veldig "gjennom tenkt ut".

Ja ha, dette er vel ikke bekreftet fra spillprodusenten selv? Eller er den en nyhet som har flydd meg forbi. Fikk et lite håp, men samtidig så tror jeg ikke på dette."

dette er en sak som burde havnet hos forbrukerombudet/-rådet, for jeg tviler på at payx.com sitter på info om at Crysis faktisk kommer til 360, og langt mindre har konkrete nok opplysninger til å "lure" folk til å forhåndsbestille....

aner ikke hva motivasjonen for å gjøre noe sånt er, men det er så dodgy at folk burde styre unna den siten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...