Matta85 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei! Jeg er helt ny her, og trenger litt hjelp. Jeg skal skaffe meg parabolanlegg for å kunne se litt fotball og sånn, men er ikke sikker på om det lønner seg for meg å kjøpe anlegg via enten Viasat eller Canal Digital, eller om jeg burde kjøpe antenne eksternt og så abbonere? Jeg ønsker å abbonere på begge distributørene, og hvis jeg har skjønt det riktig så burde jeg ha en parabol med to hoder? All hjelp jeg kan få tar jeg i mot med åpne armer, har lest litt her inne, og det virker som det er masse hjelpsomme mennesker med gode kunnskaper her inne! Lenke til kommentar
kanneolje Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Du må ha en skål med to hoder pekende på hhv. Thor (Canal Digital - cd) og Sirius (Viasat). Slik situasjonen er i dag må du ha separate tunerer for abonnementene - dvs 1. cd tuner og 1 viasattuner. Ønsker du å benytte flere TV'er må hodene ha flere utganger. Da må du også ha flere tunere og flere abonnement. Tilleggsabonnement til Canal digital koster ca 100 kroner mnd. Spør i butikken om de evnt kan selge deg en tuner som tar begge systemene. Kjøp av en skikkelig forhandler som kan dette (ikke der du kjøper strykejern og krones-is). Endret 16. august 2007 av kanneolje Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er kabel uaktuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå