aldrimerforum Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 (endret) ee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det finner du helt sikkert på Tucows. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Finnes vel noe innebygd i win2k/xp som overvåker, men det er vel kun ens egen maskin som den overvåker... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nettbruken (bruk av linja i kbs o.s.v)?? MRTG funker bra til dette Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Rart. Jeg finner i bøtter og spann på Tucows under " Network administration" -> "Monitoring". Der er det akkurat det du beskriver... Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det kan være vanskelig å overvåke hele LAN'et hvis du er koblet igjennom en router. Router'en er inteligent og sender data'ene kun til de portene som skal ha den. Jeg fant et program på TG en gang for mange år siden som jeg lekte meg litt med. Det overvåket all trafikk som gikk innom nettverkskortet, hadde statistikker og tabeller for alt mulig men det jeg husker desverre ikke hva heter. Har ingen andre ideer så da må du nok kanskje ut i den store verden og lete litt selv. Burde jo være mulig å finne noe vettug med www.google.com selv om det tar en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå