UrgeLoL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Following speculation on a number of different gaming sites about the number of cars that will feature in GT5, we contacted SCEE directly, to get some comment / confirmation from them. “Despite news articles claiming that ‘SCEI/Polyphony Digital’ have made an official announcement with regards to GT5 featuring 1000 vehicles, we can confirm that this is pure speculation. It would appear that the list is a mixture of vehicles that were included in previous GT titles, coupled with somebody’s own fantasy garage. Further details about GT5 will be announced in due course, but for the moment at least, we can confirm that the current car list/speculation, does not come from SCE.” It would also appear that the site carrying the original story, has now confirmed the list is fake… Kilde Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva f*** skal man med 10.000 biler egentlig? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva f*** skal man med 10.000 biler egentlig? 9187642[/snapback] Du kan så spørre.. Jeg skjønner ikke hva en skal med 340 engang Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hva skal man med bilspill? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe, et annet spørsmål jeg også stiller meg selv Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Men eg trur mange ser på Forza sine skademodell som ein kosmetisk skademodell, og glemmer all fysikkkalkulasjon og følger av kræsj etc. Så lenge vi har dette lisens helvetet vil vi neppe se ein Nissan ligge totalvrak i veikanten etc. 9186955[/snapback] Klart, bilene blir ikke totalvrak med vridd ramme osv, men hvis man kræsjer for hardt så blir faktisk bilen ubrukelig - den går ikke framover. Man ser også at front/bakfanger samt speil og bakvinge faller av i tillegg til at rutene knuses. Enkelte andre deformasjoner blir det også på selve chassiet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er sannt det du sier. Når kjøregleden er så pass utrolig herlig i F2, så kommer skademodellene som ein meget grei bonus J takk begge deler sier eg. Liker man det ikkje kan man jo slå det av, enkelt og greitt. Har forøvrig lagt bort spillet ei stund som følger av at PS3 kom i hus, men eg begynner å kjenne kløen etter å spille det igjen ja Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Når vi er inne på skademodell, så kom jeg til å tenke på klassikeren Viper Racing. Der var skademodellen ganske avansert (på den tiden), og du kunne trøkke bilen skikkelig sammen. Litt rart at dette ikke fins på nyere spill, i hvert fall på chassi Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Oi oi oi, Viper Racing, don't get me started... :!: For et herlig LAN-spill det var... Skademodellen var faktisk utrolig fungerende til å være så gammel som den tross alt er nå. Men noen ganger ble den litt for følsom, da det holdt å kjøre over feil hump før hjulet stod feil vei... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe, husker den ja... Hvis man var for ivrig i et hopp, vips! så var begge akslingene knekt og hjulene så ut som de satt på en gaffeltruck. Those where the days... *mimre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå